    From: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Date: Thu, 02 Jan 2003 11:26:45 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@195.94.199.10

    Tristan Alder wrote:

    > Radosław jest chyba jedyną osobą na świecie, która woli WWW Inteligo od
    > mBanku. Takie skrzywienie gustu :-)

    Nie jest jedyną, ja też wolę. W domu korzystam z modemu. Policzcie
    sobie liczbę przeładowań strony dla wykonania przelewu, gdzie konto
    "przelewowe" (w mBanku eKonot) jest puste, i najpierw trzeba je
    zasilić z konta "lokacyjnego" (w mBanku ktorys z eMaxow). W mBanku
    jest ze dwa razy więcej przeładowań strony.

    To samo dotyczy np. przeglądania historii w mBanku, gdzie żeby
    obejrzeć szczegóły operacji, trzeba w nią wleźć, co czasami wymaga
    wchodzenia w każdą jesli czegos szukamy w historii.

    Owszem, kiedys interfejs inteligo był wolny i często "gubił" sesje,
    ale od jakiegos czasu po prostu smiga.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]