  • 1. Data: 2002-12-29 13:50:04
    Temat: Dla milosnikow ;)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    http://www.garfield.com/news/mbna.html

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-12-29 21:44:05
    Temat: Re: Dla milosnikow ;)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 29 Dec 2002 14:50:04 +0100, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >http://www.garfield.com/news/mbna.html

    wez nie draznij ludzi, juz mi sie ktos nawet do ksiazki gosci wpisal,
    ze chce taka karte :-).
    Generalnie jeden z najfajniejszych wzorow ale oczywiscie niedostepny
    dla nas.

    PS "The card can be used to charge purchases such as lasagna, cat
    back-scratchers, cat food, cat toys, lasagna, eat clothing, eat
    jewelry, lasagna, and other important items. "
    :D

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 3. Data: 2002-12-30 11:23:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał

    > PS "The card can be used to charge purchases such as lasagna, cat
    > back-scratchers, cat food, cat toys, lasagna, eat clothing, eat
    > jewelry, lasagna, and other important items. "
    > :D

    LOL