  • 1. Data: 2002-12-29 19:19:19
    Temat: bankier.pl i konkurs 'wydaj milion'
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    czyżby kolejny konkurs banku internetowego przeprowadzony w sposób
    profesjonalny ?

    http://bankier.pl/konkurs/k05/index.html

    od 6 grudnia żadnych zmian na stronach, a 23 miały być informacje o
    rankingu....

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2002-12-30 15:56:42
    Temat: Re: bankier.pl i konkurs 'wydaj milion'
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > profesjonalny ?
    >
    > http://bankier.pl/konkurs/k05/index.html
    >
    > od 6 grudnia żadnych zmian na stronach, a 23 miały być informacje o

    Rewelacja, a ja dzisiaj się zarejestrowałem i wydałem milion, jak to się ma
    do regulaminu?
    --
    tatko1971

    -------
    Sukces jest jak pierdnięcie,
    własny ładnie pachnie,
    cudzy śmierdzi.
    -------

  • 3. Data: 2002-12-30 17:51:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "tatko1971" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > Rewelacja, a ja dzisiaj się zarejestrowałem i wydałem milion, jak to się
    ma
    > do regulaminu?

    ciekawe, bo pierwszy etap miał trwać do 23 grudnia :)))))
    i po tym etapie miało nie być już możliwości rejestracji :))
    przynajmniej tak mówi regulamin

    a co ciekawe po wczorajszym moim poście na grupę otrzymałem e-mail z
    bankiera z informację ile mam punktów (nie wiem jak to policzyli i na jakiej
    podstawie wyszło, że 614359.02 :)) oraz że zakwalifikowałem się do
    drugiego etapu i powinienem wypełnić ankietę na stronie www

    co ciekawe, znajomy, który wykonał transakcje bardzo zbliżone do moich nie
    otrzymał e-maila :) więc wnioskuję, że do mnie dotarł w związku z postem na
    grupę

    jak nie otrzymam nagrody to chyba będzie ciekawie - już się zastanawiam,
    gdzie kieruje się skargi na tego typu działania - sąd ? :)

    ze starym "bankierem" miałem już do czynienia rok temu - nie mogli sobie
    poradzić z usunięciem mojego adresu e-mail ze swojej bazy i ciągle mnie
    spamowali
    jak widać mimo nowego właściciela nic a nic się nie zmieniło
    szkoda tylko starego euromoney.pl

    --
    pozdrawiam
    plusz