  • 1. Data: 2002-12-29 11:53:04
    Temat: jak przelwac kase na konto w .de? PILNE
    Od: "khaki_7" <k...@w...pl>

    Witam szanownych Grupowiczow!
    Mam watpliwosc- jak w temacie. Kupilem cos na ebay.de i teraz musze za to
    zaplacic przelewem. Oplata rzedu 5 euro:-) ale przedmiot bezcenny;-)
    Mam konto w inteligo i lukasie ale stamtad niestety nici z przelewow za
    nasza zachodnia granice. Pragne aby oplaty za ten przelew najlepiej nie
    przekroczyly wartosci przedmiotu aukcji:-) Jak moge tego dokonac?- bez
    zakladania dodatkowych kont np. w nordei lub multibanku. Prosze o
    najprostsze rozwiazanie!
    Z gory dziekuje za odp.!!!
    Pozdrawiam!
    --
    khaki_7[at]wp.pl
    GG 1710090

  • 2. Data: 2002-12-29 18:23:26
    Temat: Re: jak przelwac kase na konto w .de? PILNE
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "khaki_7"
> [...]
    > nasza zachodnia granice. Pragne aby oplaty za ten przelew najlepiej nie
    > przekroczyly wartosci przedmiotu aukcji:-)

    Jeżeli ma być taniej niż 5 euro, to po prostu włożyć pieniądze do koperty i
    wysłać pocztą. Ma sporą szansę dojść, mało kto wysyła pieniądze _do_
    Niemiec.
    Bo najtańszy przelew jaki znam w Multibanku wyniesie 26 zł.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-12-29 19:00:50
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niemiec.
    > Bo najtańszy przelew jaki znam w Multibanku wyniesie 26 zł.

    Plus drugie tyle koszty banku zagranicznego, bo chyba nie spodziewasz się,
    że sprzedający je pokryje...

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2002-12-30 08:23:54
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "khaki_7" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    Pragne aby oplaty za ten przelew najlepiej nie
    > przekroczyly wartosci przedmiotu aukcji:-) Jak moge tego dokonac?- bez

    NIE MA SZANS
    Wydatek rzędu 10 euro to minimum za bankowy transfer zagraniczny