  • 1. Data: 2002-12-29 21:34:31
    Temat: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: k...@p...onet.pl

    Moim zdaniem wystarczy, ze Inteligo zaoferuje ciut wieksze oprocentowanie niz
    mbank i cala kasa przeplynie do tego banku. Ludzie nie beda wtedy zwracac uwagi
    na oplaty (nawet za wyplate z bankomatow, jezeli bylaby ciagle taka oplata) -
    mogliby wtedy sobie rekomopensowac te prowizje wyzszym zarobkiem na
    oprocentowaniu. Jest przeciez jasne, ze Inteligo ma lepszy serwis... Jeden
    produkt w Inteligo tez zawadza - kredyt odnawialny. O ile wiem, to ma on
    niebotyczne oprocentowanie...

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 2. Data: 2002-12-29 21:53:49
    Temat: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

> [...]
    niz
    > mbank i cala kasa przeplynie do tego banku. Ludzie nie beda wtedy zwracac

    no nie wiem. dla mnie oprocentowanie jest malo wazne, bo r-k mam do celow
    rozliczeniowych (czynsz i inne r-ki). a oplaty sa dla mnie baaardzo wazne.
    wogole sie nie przywiazuje do bankow. jak tylko pogarszaja oferte (podrazaja
    oplaty), albo inne banki ja polepszaja - od razu sie przenosze.

    i wlasnie ucieklam z rb do mbanku i jestem b. zadowolona.

  • 3. Data: 2002-12-29 22:26:42
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał
    > Moim zdaniem wystarczy, ze Inteligo zaoferuje ciut wieksze oprocentowanie
    niz
    > mbank i cala kasa przeplynie do tego banku.

    Jasne. Wystarczy że banki tradycyjne zaoferują ciut wyższe oprocentowanie i
    ciut nizsze opłaty, a wszystkie wirtualne trafi szlag ;-)
    Bo moim zdaniem Inteligo całe miesiące temu wycofało się z wyścigu na
    procenty.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-12-29 23:05:54
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Jeden produkt w Inteligo tez zawadza - kredyt odnawialny.
    > O ile wiem, to ma on niebotyczne oprocentowanie...

    Po pierwsze Inteligo oferuje kredyt konsumpcyjny, wypłacany
    jednorazowo, a nie - jak piszesz - odnawialny. Po drugie nie
    jest to jedyny brak, który powoduje, że na dzień dzisiejszy
    mBank wypada ofertowo jednak nieco lepiej. Ponadto Inteligo
    ma kilka 'plam na życiorysie', które wciąż wspominam z nie-
    smakiem. Należy tu wymienić przede wszystkim dezinformację
    dotyczącą historycznych zmian w Tabeli Opłat i Prowizji.
    Pojawiały się również obietnice bez pokrycia, jak zapomnia-
    ny już plan wprowadzenia karty, korzystanie z której wiąza-
    łoby się z wspieraniem programu budowy sztucznego serca,
    czy czegoś takiego. Pełen rozmachu marketing Inteligo mija
    się z celem, gdy zamiast konsekwencji towarzyszą mu różnego
    rodzaju fortele. Dzisiaj konto Inteligo to moim zdaniem
    bardzo wygodny elektroniczny portfel (w związku z dużą
    ilością bezprowizyjnych bankomatów i niskimi kosztami),
    ale nikt nie wie, jak długo - przecież to tylko kolejna
    promocja!

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 5. Data: 2002-12-30 15:30:49
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "rena" napisał w wiadomości ...
    > wogole sie nie przywiazuje do bankow.

    Ach te kobiety. A faceci to jeszcze wierza
    w milosc.....

  • 6. Data: 2002-12-30 15:55:27
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > oprocentowaniu. Jest przeciez jasne, ze Inteligo ma lepszy serwis... Jeden

    A niby w czym serwis Inteligo jest lepszy od mBankowego?

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-12-30 15:58:48
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aupq93$icn$1@news.onet.pl, TS wrote:

    > A niby w czym serwis Inteligo jest lepszy od mBankowego?

    Serwis serwisem, ale jaki sens ma stawianie tezy w temacie, kiedy
    konsekwentnie od początku współistnienia tendencja w oprocentowaniu jest w
    dokładnie odwrotną stronę?

    --
    Robert

  • 8. Data: 2002-12-30 16:18:38
    Temat: ot
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ach te kobiety. A faceci to jeszcze wierza w milosc.....

    hihihi - jesli jestes z wwy, to idz na sztuke "testosteron" do buffo - wtedy
    ci juz wszystkie zludzenia opadna:))))) 2 godziny smiechu i dobrej zabawy:)

  • 9. Data: 2002-12-30 16:53:36
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 30 Dec 2002 16:55:27 +0100, w <aupq93$icn$1@news.onet.pl>, "TS"
    <f...@o...pl> napisał(-a):

    > A niby w czym serwis Inteligo jest lepszy od mBankowego?

    Nie widziałeś Inteligo?

  • 10. Data: 2002-12-30 19:32:34
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 29 Dec 2002 22:34:31 +0100, k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >produkt w Inteligo tez zawadza - kredyt odnawialny. O ile wiem, to ma on
    Jak sie trzyma 100k PLN to oprocentowanie wazne, a jak sie robi 100
    przelewow miesiecznie (ja robie conajmniej 20-30), to jednak mbanku
    (niestety) nic nie przebije pod wzgledem oplat. Jakby nie te
    nieszczesne 36zl za karte do eMaxa to nie przenioslbym sie nigdzie
    nawet jakby % spadly jeszcze troche. Uzywam konta do placenia
    rachunkow i za dosc drogie hobby :), dlatego oplaty (a raczej ich
    brak) cenie ponad wszystko.

    pzdr,
    Dentarg

    --