    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy Inteligo przebije mBank?
    Date: Tue, 31 Dec 2002 08:40:15 +0100

    Użytkownik Radosław Popławski napisał:

    >Tak, niebieski kolor mBanku jest oazą ciepła.

    Tak. ZESTAWIENIE kolorów systemu mBanku, dość ciepłego jak na niebieski
    i soczystego źółtego sprawia bardzo przyjemne wrażenie i kontrastowość.
    W Inteligo wszystko jest nadziubdziane i zlewa się.

    >Chłopie, dorośnij do dyskusji, ja i większość olewa kolory serwisu i
    >generalnie wygląd.

    Nie wiem czy większość. Dla mnie to ma pewne znaczenie, choć mBank
    wybrałem także z innych powodów.

    >Ma być funkcjonalny, najlepiej super-funkcjonalny,
    >a jeżeli przy tym jest jeszcze ładny (co jest kwestią gustu), to
    >super.

    Owszem, zgodzę się. Ale znów ładnie pominąłeś mój zapis:

    > z możliwością wyświetlenia historii maksymalnie za trzy miesiące.

    Funkcjonalność serwisu Inteligo dla TYPOWEGO użytkownika, któremu
    generowanie PDFów jest tylko elementem dodatkowym, bajerem jest więc
    mocno ograniczona. Wspominałem Ci jakże realny przykład z mojego życia,
    gdy nagle we wrześniu kablówka zapodała mi rządanie zapłaty za kwiecień,
    a spółdzielnia zaległe zobowiązania za wodę też od początku roku oraz
    wcześniej. Szybki wgląd w historię mBanku pozwolił mi na sprawdzenie
    tamtych terminów. Inteligo mówi NIE na transakcje sprzed 3 miesięcy, co
    jest jakąś koszmarną pomyłką.

    >Ale to akurat sprawa ind. i twierdzenie, że Inteligo jest gorsze, bo
    >"ponure i zimne" jest śmieszne.

    A kto tak twierdzi? To _jeden_ z elementów, który odstrasza.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://www.silesia.linux.org.pl/