  • 61. Data: 2005-06-02 19:43:33
    Temat: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Owszem, mam konkretne.
    > a) pomysł z kurierami-prostakami jest dość kontrowersyjny, pomysł mBanku
    > z pocztą jest zdecydowanie przyjemniejszy. Konto w Inteligo zakładałem
    > na trzy podejścia z powodu kuriera-oszołoma.

    Miałeś pecha... Nie wszyscy kurierzy Inteligo to prostacy. Mój był OK.

    > b) opłaty są wyższe niż w mBanku

    O 49 gr. więcej za przelew + 99 gr. za kartę miesięcznie.
    Zakładam, że jednak jak kogoś stać na w/w opłaty to też stać go na średnie
    miesięczne saldo powyżej 100 zł.

    > c) karty działają dziwnie, często się nie autoryzują, ale kwotę na
    > rachunku blokują, co bywa nieprzyjemne jak akurat jest to końcówka
    > Twojej kasy

    w mBanku też różnie z tym bywa. Nie wszędzie uda się zapłacić eKartą.

    > d) serwis WWW jest taki sobie jeśli chodzi o wygodę,

    Wg mnie jest bardzo wygodny. Dużo wygodniejszy niż ten z mBanku.

    > f) obsługa telefoniczna to synonim czekania.

    w mBanku się nie czeka??

    > wg mnie lepszy jest mBank. Oczywiście pewnie znajdą się zwolennicy
    > Inteligo.

    Mam konto w obu bankach, trzymam połowę kasy w jedny, połowę w drugim :)
    Uważam, że to optymalne rozwiązanie. Bardzo ładnie się uzupełniają te
    banki.

    Jacek Wojaczyński

  • 62. Data: 2005-06-02 19:45:38
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja nie mam średniego salda 100zł, a jednak korzystam z konta aktywnie

    Żartujesz, prawda?

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 63. Data: 2005-06-02 20:48:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 20:57, gdy Glenn napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > I koniecznie musi to być Inteligo, które "biedniejszą część społeczeństwa"
    > nagradza 5 zł za konto?

    Nie, nie musi. ODPOWIADAŁEM NA PYTANIE:

    > Przesadzasz.

    To 1/10 mojej pensji albo 1/8 pensji żony. Wydaje mi się, że to jednak jest
    pewien majątek. I można używać konta aktywnie, a jednak nie chcieć stówy
    zamrażać. I tylko to chciałem powiedzieć.

    > No i co z tego, że jest? Idź tam gdzie nie ma.

    Nie o to chodzi. Nie lubię snobowania się bogactwem i dlatego zareagowałem
    na tekst lekceważący, jak ten:

    > A stówa to nie kasa :-P

    Skoro tak, to może mi jedną podarujesz? :D
    Dla Ciebie to w końcu drobiazg.

    > Skoro mu się nie podoba, to po jaką cholerę w ogóle wypełniał wniosek? I
    > dlaczego ma o to pretensje do banku?

    To całkowicie inne opowieść i nie do niej się odnosiłem.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 64. Data: 2005-06-02 20:48:35
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 21:45, gdy Jacek Wojaczyński napisał(a)

    Nie żartuję.

  • 65. Data: 2005-06-02 20:51:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 21:43, gdy Jacek Wojaczyński napisał(a)
    coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Miałeś pecha... Nie wszyscy kurierzy Inteligo to prostacy. Mój był OK.

    Oczywiście, pewnie i wśród kurierów są mądrzejsi, ale z definicji są to
    robotnicy fizyczni nisko wykwalifikowani i pomysł z pocztą zamiast firmą
    spedycyjną wydaje się być zdecydowanie lepszy.

    > O 49 gr. więcej za przelew + 99 gr. za kartę miesięcznie.
    > Zakładam, że jednak jak kogoś stać na w/w opłaty to też stać go na średnie
    > miesięczne saldo powyżej 100 zł.

    Ale po co płacić drożej, jak można mniej?

    > w mBanku też różnie z tym bywa. Nie wszędzie uda się zapłacić eKartą.

    Nie piszę o ekartach, ale o zwykłej karcie i płatnościach w sklepie (raz
    głodowałem przez to) czy na stacji benzynowej (a tam bywa panika, bo już
    zatankowałem)

    > Wg mnie jest bardzo wygodny. Dużo wygodniejszy niż ten z mBanku.

    Hm... Dziwne.

    > w mBanku się nie czeka??

    Ilekroć dzwonię to łączy od razu. Może kwestia szczęścia. Inna sprawa, że
    rzadko dzwonię. Nie mam po co :)

    Uzupełniają? W jakim sensie?

  • 66. Data: 2005-06-02 21:01:13
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie, nie musi. ODPOWIADAŁEM NA PYTANIE:

    Które padło w konkretnym KONTEKŚCIE.

    > To 1/10 mojej pensji albo 1/8 pensji żony. Wydaje mi się, że to
    > jednak jest pewien majątek. I można używać konta aktywnie, a jednak
    > nie chcieć stówy zamrażać. I tylko to chciałem powiedzieć.

    Nadal przesadzasz.

    > Nie o to chodzi. Nie lubię snobowania się bogactwem i dlatego
    > zareagowałem na tekst lekceważący, jak ten:

    A skąd wiesz, że się "snobuję" :-) ? Wyrywasz zdanie z kontekstu i robisz
    sobie mój "profil". To, że nie uważam stówy za majątek nie oznacza, że się
    snobuję. Z resztą - snobować się posiadaniem stówy, to słabe snobowanie
    ;-))) A dlaczego? Ano dlatego, że stówa to nie kasa :-P

    > To całkowicie inne opowieść i nie do niej się odnosiłem.

    I szkoda, bo o tym był ładny fragment wątku. Ale po co bić pianę - proponuję
    EOT.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 67. Data: 2005-06-02 22:10:46
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d7nri0$keh$3@serwus.bnet.pl grupowicz Tristan Alder napisał:

    > Ale po co płacić drożej, jak można mniej?

    A nie pomyślałeś, że ten, u którego zarabiasz, myśli podobnie jak ty ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 68. Data: 2005-06-02 22:20:08
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > Jakoś nie bardzo jesteś w stanie to uzasadnić :-)))

    > Koniec argumentów ?

    Nie karm trolla, Glenn ;-) Było mu odpisać *PLONK* trollu ;-)

  • 69. Data: 2005-06-03 04:54:11
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to piątek, 3 czerwca 2005 00:10, gdy August napisał(a) coś na

    No i?

  • 70. Data: 2005-06-03 04:55:57
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    > Nie żartuję.

    Jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić, ale OK, niech Ci będzie. EOT.

    --
    Jacek Wojaczyński