    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Date: Thu, 02 Jun 2005 22:51:58 +0200

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 21:43, gdy Jacek Wojaczyński napisał(a)
    coś na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Miałeś pecha... Nie wszyscy kurierzy Inteligo to prostacy. Mój był OK.

    Oczywiście, pewnie i wśród kurierów są mądrzejsi, ale z definicji są to
    robotnicy fizyczni nisko wykwalifikowani i pomysł z pocztą zamiast firmą
    spedycyjną wydaje się być zdecydowanie lepszy.

    > O 49 gr. więcej za przelew + 99 gr. za kartę miesięcznie.
    > Zakładam, że jednak jak kogoś stać na w/w opłaty to też stać go na średnie
    > miesięczne saldo powyżej 100 zł.

    Ale po co płacić drożej, jak można mniej?

    > w mBanku też różnie z tym bywa. Nie wszędzie uda się zapłacić eKartą.

    Nie piszę o ekartach, ale o zwykłej karcie i płatnościach w sklepie (raz
    głodowałem przez to) czy na stacji benzynowej (a tam bywa panika, bo już
    zatankowałem)

    > Wg mnie jest bardzo wygodny. Dużo wygodniejszy niż ten z mBanku.

    Hm... Dziwne.

    > w mBanku się nie czeka??

    Ilekroć dzwonię to łączy od razu. Może kwestia szczęścia. Inna sprawa, że
    rzadko dzwonię. Nie mam po co :)

    Uzupełniają? W jakim sensie?

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan