  • 1. Data: 2005-05-30 18:41:23
    Temat: przyjmowanie płatności kartą dzięki firmie autoryzującej
    Od: net <n...@n...pl>

    Jaki jest adres firmy która może oferować akceptacje kart od kupujących w
    mojej stronie internetowej ? Chodzi o najtańszego autoryzowanego
    pośrednika. W Wielkiej Brytanii znalazłem najtańszego "nochex" tylko na
    obszar Wielkiej Brytanii. Interesuje mnie firma działająca tylko na Polskę
    (może być też poza jeśli jest tania).

  • 2. Data: 2005-05-30 19:21:42
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    net napisał(a):

> [...]
    > obszar Wielkiej Brytanii. Interesuje mnie firma działająca tylko na Polskę

    zdefiniuj pojęcie "tania" a zanim to zrobisz zajrzyj na
    http://www.platnosci.pl

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 3. Data: 2005-05-30 21:58:43
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    allpay.pl

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2005-05-30 22:02:38
    Od: net <n...@n...pl>

    A na jakiej zasadzie działają firmy które same autoryzują karty klintów
    zdalnie ? Jaki przepis i sprzęt im na to pozwala ?

  • 5. Data: 2005-05-30 22:23:33
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > allpay.pl

    Niestety maja dosyc kontrowersyjny regulamin.
    Z przelewem ponad 1000 pln czekali do ostatniego dnia, czyli od momentu
    zdefiniowania go przeze mnie - przez 10 dni ROBOCZYCH.

    Mile...

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com