  • 1. Data: 2005-05-30 21:42:17
    Temat: Obsługa internetowa w Lukasie
    Od: Łukasz Jakubowski <l...@-...onet.pl>

    Witam!

    Czy są jakieś widoki na poprawę obsługi e-konta? Jakieś "insider info"?
    Mam na myśli to, że w porównaniu z BPHem wydaje mi się to koszmarnie
    prymitywne, mało funkcjonalne, nie wspominając o tym, że brzydkie.
    A może to ja jestem dziwny?

    L.

  • 2. Data: 2005-05-30 22:23:46
    Temat: Re: Obsługa internetowa w Lukasie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Jakubowski" <l...@-...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:op.srlykra5atafk0@pecet...

> [...]
    > Mam na myśli to, że w porównaniu z BPHem wydaje mi się to koszmarnie
    > prymitywne, mało funkcjonalne, nie wspominając o tym, że brzydkie.
    Obsluga konta poza moze odswiezaniem salda, ktore nie zawsze sie aktualizuje
    jest calkiem OK. Jezeli chodzi o zlecenia, to sa okesowe, stale i
    jednorazowe co w duzej mierze wyczerpuje mozliwosci i wystarcza do oplacania
    rachunków. Nie ma obslugi kart platniczych, gdyz tylko widac sumaryczna
    blokade srodkow(duzy minus).

  • 3. Data: 2005-05-30 22:34:02
    Od: Shield <u...@g...9o.pl>

    > Obsluga konta poza moze odswiezaniem salda, ktore nie zawsze sie aktualizuje
    > jest calkiem OK.

    Hmm, mi brakuje jeszcze mozliwosci zlecania przelewow z przyszlymi datami.

    --
    Pozdrawiam,
    Shield.

  • 4. Data: 2005-05-30 22:41:01
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Tue, 31 May 2005 00:34:02 +0200, na pl.biznes.banki, Shield napisał(a):

    > Hmm, mi brakuje jeszcze mozliwosci zlecania przelewow z przyszlymi datami.

    Wykorzystaj do tego zlecenie jednorazowe, tam można podać przyszłą datę
    realizacji.

    pzdr
    konlin