  • 1. Data: 2005-05-31 07:17:12
    Temat: przyjmowanie płatności kartą
    Od: net <n...@n...pl>

    Jak to załatwić żebym mógł sam przyjmować karty płatnicze na swojej
    stronie firmowej ? Czy potrzebuję jakiejś rejestracji takiej działalności
    do tego ? Jaki sprzęt elektroniczny potrzebuję ?

  • 2. Data: 2005-05-31 08:18:45
    Temat: Re: przyjmowanie płatności kartą
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    net wrote:
    > Jak to załatwić żebym mógł sam przyjmować karty płatnicze na swojej
    > stronie firmowej ? Czy potrzebuję jakiejś rejestracji takiej
    > działalności do tego ? Jaki sprzęt elektroniczny potrzebuję ?

    Albo idziesz do www.ecard.pl albo uzywasz systemu www.payu.pl albo
    mTrnasferu mBanku, Place z Inteligo itp. Mozna wszystkich tez sprobowac :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-31 08:26:56
    Od: net <n...@n...pl>

    Z tego wszystkiego zauważyłem że za granicą działają liczne firmy
    pośredniczące w przyjmowaniu kart i to w tak prosty sposób że kupujący nie
    musi się rejestrować w systemie tej firmy i nie trzeba mieć żadnego
    serwera generującego kwotę opłaty itp bo wszystko jest bardzo proste. U
    nas najwyraźniej tego typu usługi nie ma.

  • 4. Data: 2005-05-31 08:36:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik net napisał:
> [...]
    > serwera generującego kwotę opłaty itp bo wszystko jest bardzo proste. U
    > nas najwyraźniej tego typu usługi nie ma.

    U nas takie uslugi sa. Allpay.pl, platnosci.pl (to sie chyba pojawilo
    niedawno). Zarejestrowac sie w systemie sciagajacym kase trzeba, bo
    trzeba jakos potem te kase dostac. Nie wiem w czym problem. Nie wiem czy
    trzeba miec zarejestrowana firme. Chyba nie.

    Jak chcesz wiecej jazdy to ecard i polcard.

    Ktos wspolpracuje z platnosci.pl? Prowizje sa calkiem ok, ale nie
    chcialo mi sie tam grzebac.

    Bartol

  • 5. Data: 2005-05-31 09:33:29
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

> [...]
    > trzeba jakos potem te kase dostac. Nie wiem w czym problem. Nie wiem czy
    > trzeba miec zarejestrowana firme. Chyba nie.

    Cholera, najpierw napisalem, a potem pomyslalem.

    ZTCW ani na allpay, ani na platnosciach, ani nigdzie tam, gdzie
    przyjmowane sa karty klient (kupujacy) nie musi sie rejestrowac.
    Rejestracji placacego wymaga chyba tylko payu, czy jak im tam, bo oni
    jakos tak a'la paypalowi sa.

    Jesli chodzi o sprzedajacego, to w odpowiednim miejscu serwisu trzeba
    wrzucic kawalek kodu i po sprawie. Zadnych dodatkowych inwestycji,
    specjalnych serwerow i innych kwiatkow. Chyba, ze bardzo sie chce, wtedy
    nawet sie da.

    Moze troche lepiej sie rozejrzyj po prostu. Z tego co zauwazylem
    zagraniczne serwisy maja czesto drakonskie prowizje.

    Bartol

  • 6. Data: 2005-05-31 09:46:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-05-31 10:18:
    [...]

    > Albo idziesz do www.ecard.pl albo uzywasz systemu www.payu.pl albo
    > mTrnasferu mBanku, Place z Inteligo itp.
    hehe, a próbowałeś się dowiedzieć jakie są warunki "Płacę z Inteligo" ?
    :-O
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 7. Data: 2005-05-31 14:03:43
    Od: net <n...@n...pl>

    § 13
    System PayU nie może być wykorzystywany przez osoby prowadzące działalność
    gospodarczą do wykonywania płatności związanych z prowadzoną działalnością
    gospodarczą.

  • 8. Data: 2005-05-31 17:20:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Ktos wspolpracuje z platnosci.pl?

    Dopiero zaczynam

    >Prowizje sa calkiem ok, ale nie
    > chcialo mi sie tam grzebac.

    Działa :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 9. Data: 2005-05-31 19:48:15
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik net napisał:
    > § 13
    > System PayU nie może być wykorzystywany przez osoby prowadzące
    > działalność gospodarczą do wykonywania płatności związanych z prowadzoną
    > działalnością gospodarczą.

    Czyli osoba z DG moze przyjmowac platnosci.

    Bartol

  • 10. Data: 2005-05-31 22:44:40
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał