  • 1. Data: 2005-05-30 19:56:08
    Temat: Poszukuje informacji o spolkach z GPW.
    Od: Andrew <a...@C...pl>

    Witam
    Poszukuję informacji dotyczących spółek giełdowych notowanych na GPW.
    Chcialbym uzyskąć następujące dane dla 30-40 spółek (np. na 31.12.2004
    roku lub za 1 kwartał 2005 roku):
    - zysk netto
    - aktywa
    - kapitały własne
    - cena akcji
    - ilość wemitowanych akcji
    - stopa zwrotu z inwestycji, wskaźnik P/E
    Zależałoby mi na tym, żeby wszystkie te informacje były w miarę
    możliwości w jednym miejscu. Wszystkie te dane potrzebne są do celow
    edukacyjnych.
    Z góry bardzo dziękuję.

    Andrzej
    andrus2[wytnijTO]@go2.pl

  • 2. Data: 2005-05-30 20:25:35
    Temat: Re: Poszukuje informacji o spolkach z GPW.
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d7fr3e$93f$2@news.dialog.net.pl grupowicz Andrew napisał:

    > Poszukuję informacji dotyczšcych spółek giełdowych notowanych na GPW.
    > Chcialbym uzyskšć następujšce dane dla 30-40 spółek (np. na 31.12.2004
    > roku lub za 1 kwartał 2005 roku):
    > - zysk netto
    > - aktywa
    > - kapitały własne
    > - cena akcji
    > - iloœć wemitowanych akcji
    > - stopa zwrotu z inwestycji, wskaŸnik P/E
    > Zależałoby mi na tym, żeby wszystkie te informacje były w miarę
    > możliwoœci w jednym miejscu. Wszystkie te dane potrzebne sš do celow
    > edukacyjnych.
> [...]

    http://bossa.pl/analizy/dane_finansowe/
    gdzies wydziałem też tam (bossa.pl) dane tekstowe.

    Btw, korzysta ktoś z was z bossa.pl do kupowania i sprzedaży akcji?
    Jakie subiektywne wrażenia ?

    --
    S pozdravem,
    August