    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i opłata za prowadzenie konta
    Date: Thu, 02 Jun 2005 22:48:12 +0200

    A był to czwartek, 2 czerwca 2005 20:57, gdy Glenn napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > I koniecznie musi to być Inteligo, które "biedniejszą część społeczeństwa"
    > nagradza 5 zł za konto?

    Nie, nie musi. ODPOWIADAŁEM NA PYTANIE:

    > Przesadzasz.

    To 1/10 mojej pensji albo 1/8 pensji żony. Wydaje mi się, że to jednak jest
    pewien majątek. I można używać konta aktywnie, a jednak nie chcieć stówy
    zamrażać. I tylko to chciałem powiedzieć.

    > No i co z tego, że jest? Idź tam gdzie nie ma.

    Nie o to chodzi. Nie lubię snobowania się bogactwem i dlatego zareagowałem
    na tekst lekceważący, jak ten:

    > A stówa to nie kasa :-P

    Skoro tak, to może mi jedną podarujesz? :D
    Dla Ciebie to w końcu drobiazg.

    > Skoro mu się nie podoba, to po jaką cholerę w ogóle wypełniał wniosek? I
    > dlaczego ma o to pretensje do banku?

    To całkowicie inne opowieść i nie do niej się odnosiłem.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)