  • 1. Data: 2005-05-30 18:44:37
    Temat: Odpowiedz z BIK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie jak długo czekaliście na odpowiedz z BIK i jakim listem oni
    wysyłają (zwykły czy polecony). Bo ja już miesiąc temu wysłałem do nich list
    i jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Podejrzewam nasza pocztę bo ostatnio
    prenumerata Chip-a tez nie dotarła.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 2. Data: 2005-05-30 18:49:07
    Temat: Re: Odpowiedz z BIK
    Od: net <n...@n...pl>

    Marcin_P. wrote:

> [...]
    > i jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Podejrzewam nasza pocztę bo ostatnio

    W moim poprzednim miejscu zamieszkania była taka wadliwa skrzynka że można
    ją było lekko podważyć ramieniem z jednej strony i potem dała się już
    pociągnąć i wszystkie skrytki były dostępne. Pisałem o tym reklamację i
    dopiero po dwóch latach ktoś z poczty się zlitował i wmurowali gruby pręt
    nad skrzynką żeby nie można jej było pchnąć do góry. W innych sytuacjach
    raczej należy winić samą Pocztę Polską w której ginie więcej przesyłek niż
    w krajach wysokorozwiniętych (pewnie przez biedę).

  • 3. Data: 2005-05-30 19:46:55
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2005 20:44:37 +0200,
    osoba podpisana: Marcin_P. <n...@o...pl>
    napisała:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie jak długo czekaliście na odpowiedz z BIK i jakim listem oni
    10-14 dni, poleconym.

    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.

  • 4. Data: 2005-05-30 19:51:03
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    Ja dostałam odpowiedz w 5 dni, ale wyslalam podanie poleconym ze zwrotna
    kopertA w środku, juz zaadresowana( w dwuch egzemplażach) Z tym,że strasznie
    mi zależalo na czasie i poskutkowała metoda- polecam :)
    Iwona

  • 5. Data: 2005-05-30 21:09:49
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam.

    > 10-14 dni, poleconym.

    Dzięki za info.

    A może wiesz czy wysyłają tylko poleconymi czy zwykłymi też. Bo ja wysłałem
    zwykłym listem i nie wiem czy mój list dotarł do nich, czy odpowiedź
    zaginęła na poczcie. Jak wyśle jeszcze raz to chyba będę musiał ponieść
    jakąś opłatę.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 6. Data: 2005-05-30 21:09:53
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

> [...]
    strasznie
    > mi zależalo na czasie i poskutkowała metoda- polecam :)

    Dzięki za dobra rade.
    Na szczęście o informacje prosiłem tylko w celach informacyjnych, a wysłałem
    listem zwykłym. I nie wiem teraz czy BIK też wyśle listem zwykłym czy
    poleconym.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 7. Data: 2005-05-30 22:14:45
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 May 2005 23:09:49 +0200,
    napisała:
    > Witam.

    Zawsze wysyłałem zapytanie poleconym.

    1 sytuacja
    Twoje zapytanie do nich nie dotarło:
    wysyłasz (poleconym) zapytanie i pewnie Ci odpowiedzą (też poleconym)

    2. Twoje zapytanie do nich dotarło zginęła odpowiedź.
    Wysłasz (poleconym) zapytanie i dostajesz (zgodnie z tym co na stronach
    BIK piszą) informację, że ostatni raport wysłali wtedy-to-a-wtedy.

    Mozesz wtedyt odpisać, że nic takiego nie dostałeś i zgodnie z (wstawić
    odpowiedni artykuł z UODO) żądasz informacji na swój temat.
    I pewnie dostaniesz, bo nie będą w stanie wiarygodnie przedstawić, że Ci
    taki raport udostępnili.

    O ile mi wiadomo to płatnego raportu konsumenckiego, częstrzego niż
    ustawowy nie ma, choć można odnieść wrażenie że BIK się do czegoś takiego
    przymierza.
    KJ

    PS. Nie byłem nigdy w sytuacji z pkt.2 więc to jest trochę
    teoretyzowanie.
    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.

  • 8. Data: 2005-05-30 22:57:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 30 May 2005 20:49:07 +0200, net <n...@n...pl> wrote:

    >nad skrzynką żeby nie można jej było pchnąć do góry. W innych sytuacjach
    >raczej należy winić samą Pocztę Polską w której ginie więcej przesyłek niż
    >w krajach wysokorozwiniętych (pewnie przez biedę).

    Myslisz się. Akurat Polska Poczta gubi mniej przesyłek niż owe 'wysoko
    rozwinięte'.

  • 9. Data: 2005-05-31 01:40:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Myslisz się. Akurat Polska Poczta gubi mniej przesyłek niż owe 'wysoko
    > rozwinięte'.

    Możliwe.
    Ale za to okradane są cześciej niż wysoko rozwinięte.

  • 10. Data: 2005-05-31 07:30:47
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    Ja otrzymałam poleconym
    Pozdrawiam Suzifox