  • 1. Data: 2005-05-30 23:56:42
    Temat: Karta Maxima Lukasa?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Czy ma juz ktos te karte? Jakie wrazenia i spostrzezenia, czy warto ja
    wyrabiac (pomijam fakt 50zl)?
    Zakladam, ze bede uzywal jej do trans. bezgotowkowych i splacal cale saldo w
    terminie. Wydanie 0 zl, potem 25zl/rok. Przy splacie calego salda calkowity
    roczny koszt rowny oplacie 25zl/rok, czy jest cos podobnego z innego banku,
    tzn karta kredytowa i niskie koszty jej posiadania?

  • 2. Data: 2005-05-31 05:46:25
    Temat: Re: Karta Maxima Lukasa?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    banku,
    > tzn karta kredytowa i niskie koszty jej posiadania?

    Visa Economic z Millennium - 0zl wydanie potem 35zl/rok (tez dawali 50zl ale
    sie juz nie zalapiesz IMO)
    Visa Classic z Millennium - 40zl wydanie potem 40zl/rok
    Zaleta VC jest "dwuwalutowosc" - w strefie EUR jest rozliczna w EUR, w
    pozostalych krajach w USD.
    Nie wiem, czy Visa Economic ma te sama ceche, przypuszczam ze tak.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-05-31 08:10:57
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2005 01:56:42 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > czy jest cos podobnego z innego banku,
    > tzn karta kredytowa i niskie koszty jej posiadania?

    mBank Visa Electron Kredytowa - 28/rok (+1,7/mc nieobowiazkowego
    ubezpiecznia)

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2006-06-08 22:53:58
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > pozostalych krajach w USD.
    > Nie wiem, czy Visa Economic ma te sama ceche, przypuszczam ze tak.

    No tak, ale Maxima Plus wydawana jest bez opłat i 50zł, użytkowanie 25zł
    rocznie, czyli jakby przeliczyć pod względem oszczędności, to wychodzi
    darmowa karta przez 3 lata, więc to chyba najlepszy sposób na darmowy
    kredyt w karcie do 54 dni, prawda?

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 5. Data: 2006-06-09 05:25:08
    Od: darek <d...@f...com.pl>

> [...]

    >pozostalych krajach w USD.
    >Nie wiem, czy Visa Economic ma te sama ceche, przypuszczam ze tak.

    Jest równiez tak przeliczana, tyle, ze od jutra ta zaleta stanie sie
    malo interesujaca ze wzgledu na 3% marze banku obciazajaca rowniez
    platnosci w walutach rozliczeniowych kart Millennium.
    darek

  • 6. Data: 2006-06-10 11:46:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piterson" <p...@h...plx> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    > rocznie, czyli jakby przeliczyć pod względem oszczędności, to wychodzi
    > darmowa karta przez 3 lata, więc to chyba najlepszy sposób na darmowy

    Wada tej karty jest brak mozliwosci podgladu przez net oraz ustalenie
    limitow dziennych jest rowniez niemozliwe. Dla mnie te dwie rzeczy sa nie do
    przyjecia, gdyby to usuneli to chetnie bym skorzystal.