    From: "Piotr M." <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Date: Mon, 6 May 2002 12:12:55 +0200

    Użytkownik AruBuru <a...@p...comUSUN.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab49au$p33$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik Piotr M. <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ab44b9$1uo$...@n...tpi.pl...

    > że
    >
    > odsyłam do mojej odpowiedzi na Twój wcześniejszy post

    Tylko po co ??? Ja napisałem o tym o czym Ty nie pisałeś. Opłata nawet przy
    zerowym saldzie ale aktywnym koncie i tak się pobierze - więc będzie mały
    debecik... Jest to prawda niezaprzeczalna i tyle...........

    > odsyłam do mojej odpowiedzi na Twój wcześniejszy post

    A teraz to już w ogóle nie wiem po co mam jeszcze raz czytać Twoją odpowiedź
    ??? Przecież jak Millennium daje ograniczony czas wyboru (ciągle
    przypominamdatę 25 maja) to mam traktować to jako opcję ?!? Przecież x osób
    będących
    klientami tego banku nawet się nie zorientuje, że będą musieli dokonać
    wyboru. A potem to ciężko będzie wykręcić się z tej opłaty.
    A i jeszcze jedno: jak nie pamiętasz co sam odpowiedziałeś w poście i nie
    umiesz uważnie czytać moich - to nie odsyłaj mnie do lektury swojej
    twórczości. Nie ma sensu, żebym się powtarzał.

    Pozdrawiam
    Piotr M.