  • Data: 2002-05-07 23:33:06
    Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AruBuru <a...@p...comUSUN.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab98ir$2pu$...@n...tpi.pl...

    > Ostatnie wyjaśnienie z mojej strony (sprawdzane w trzech oddzialach):
    > 1. Mozna zrezygnowac w przypadku kart VE wydanych po 1 maja (taką mam) -
    > stąd nieporozumienie między nami
    > 2. Karty sprzed 1 maja - rezygnacja do 20 maja albo niezapewnienie srodkow
    > od 27-30 maja - rezygnacja automatyczna.

    No właśnie. A jako ciekawostkę podam, że na Bankolinii podawano mi również
    niespójne informacje: raz mówiono, że z ubezpieczenia mozna zrezygnować do
    20-go każdego miesiąca, a innym razem konkretnie panienka poinformowała
    mnie, że rezygnacja jest tylko do 20 maja (dla kart aktywowanych przed 1
    maja). Ale ja Bankolinii generalnie nigdy nie wierzę, gdyż każda inna osoba
    potrafi podawać odmienne informacje :(
    A nawet sprawdzanie pewnych informacji w kilku oddziałach też nie gwarantuje
    uzyskania poprawnych i wiarygodnych odpowiedzi - niestety, wiem to z
    doświadczenia. Gigantycznym przykładem jest choćby kredyt na mieszkanie, co
    oddział to mniej lub bardziej prawdziwe informacje, ale i drobniejsze sprawy
    także się różnią: kilka oddziałów w Warszawie ciągle uparcie żąda za
    przelewy z konta firmowego 4 a nie 5 zł (ich strata, no nie ;)) ?? I to
    pomimo "sugestii" klientów, że opłaty za przelewy wzrosły od 28 marca.....
    No comments...
    Ale wracając do meritum: zdobyłem dokumenty tylko do użytku wewnetrznego
    Millennium, w których wyraźnie opisane są zasady rezygnacji z ubezpieczenia
    kart. Miałem zamiar je zacytować, ale w wyniku podania przez Ciebie
    znajdujących się wyżej informacji, nie ma to już większego sensu. Więc
    zamiast cytować, tylko streszczę (przy okazji powtórze niestety to co już
    napisałeś...):
    W przypadku posiadaczy kart VE wydanych przed 1 maja otrzymuje się bezpłatne
    ubezpieczenie do 31 maja. Natomiast od 1 czerwca będzie pobierana z góry raz
    w miesiącu składka w wysokości 1,99 zł. Klient będzie miał prawo pisemnej
    rezygnacji do dnia 20 maja br. włącznie (wcześniej pisałem o 25 maja - to
    fakt - ale uwierzcie mi, że różnica tych 5 dni ma zapewnić, że dokumenty
    dotrą tam, gdzie powinny...). W przypadku klientów, którzy w wyznaczonym
    czasie nie zrezygnują będzie pobierana opłata (pod warunkiem posiadania
    wystarczających środków na rachunku). Pierwsze obciążenie klientów opłatą
    będzie miało miejsce 27 maja. Gdyby jednak na rachunku zabrakło środków bank
    będzie się starał (fajne określenie, no nie ?) pobrać należność za pakiet
    ubezpieczeń w kolejnych dniach do końca miesiąca. Jeżeli do końca miesiąca
    nie będzie możliwości pobrania całej kwoty z powodu braku środków, wówczas
    automatycznie taki klient będzie wykluczony z ubezpieczenia. Ufff...
    Natomiast dla kart aktywowanych po 1 maja - klienci otrzymują bezpłatne
    ubezpieczenie do końca pierwszego pełnego miesiąca od momentu aktywacji
    karty. Składka będzie pobierana od 27 dnia pierwszego miesiąca i jeśli tego
    dnia nie będzie środków na rachunku - do skutku, w każdy kolejny dzień
    miesiąca. Jeżeli obciązenie nie zostanie wykonane, klient od początku
    kolejnego pełnego miesiąca zostanie wylkuczony z ochrony
    ubezpieczeniowej......

    I to by było na tyle.
    A tak na marginesie - że też chciało Ci się zaglądać do 3 oddziałów....

    Pozdrawiam
    Piotr M.