  • 1. Data: 2002-05-05 11:22:28
    Temat: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: "Piotr" <m...@g...pl>

    Dowiedziałem się niedawno, że Millennium wprowadza obowiązkowe i odpłatne
    (chyba 1,99 zł miesięcznie) ubezpieczenie kart VE oraz zakupów... Ale w j
    akim zakresie i na jakich zasadach - nie wiem :(
    Więc uwaga, wszyscy Ci, którzy mają (są tacy jeszcze ???? ;))) konta w Mil
    lennium - jeśli nie zgłosicie najpóźniej do 25 maja w jakimś oddziale, że
    takie ubezpieczenie Was nie interesuje to potem już nic się nie da zrobić -
    trzeba będzie co miesiąc płacić........
    Chyba, że zrezygnuje się z karty albo konta ;))

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-05-05 14:21:58
    Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Podpisał
    "Pedro Alvares Ribeiro
    Wiceprezes Zarzadu
    BIG BANKU GDANSKIEGO SA"

    ROTFL

    Najciekawsze jest to ze od 2 mies nie mam tam konta (tak mi sie wydaje...)
    i ciagle otrzymuje od tego pana i jego wspolpracownicy (p.Julianny B.)
    jakas makulature.
    Co smieszniejsze ciagle nie ma nic z logo Mmiilleenniiuumm - wszystko Big Bank
    Gdanski SA - nawet nowy regulamin....

    Trzeba bedzie im naslac GIODO za te przesylki bo w wypowiedzeniu (mam
    potwierdzenie przyjecia jego tresci) wyraznie napisalem ze sobie nie zycze
    przesylek m.in. tych niezwiazanych z samym rozwiazaniem Umowy.

  • 3. Data: 2002-05-05 19:41:11
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Piotr <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab34qi$ng2$...@n...tpi.pl...

> [...]
    że
    > takie ubezpieczenie Was nie interesuje to potem już nic się nie da

    Chyba ze nie bedzie srodkow na rachunku to nie bedzie z czego tego sciagnac.
    A ubezpieczen jest 4 rodzaje (od rabunku, ubezpieczenie zakupow,
    ubezpieczenie "najnizsza cena" ? i ubezpieczenie od skradzenia/zgubienia
    karty). Caly ten pakiet kosztuje 1,99 do VE i jest opcjonalny.
    Do kart kredytowych (VISA, AMEX) jest bezplatny.
    pzdr
    AruBuru

  • 4. Data: 2002-05-05 20:23:38
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik AruBuru <a...@p...comUSUN.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab4202$5he$...@n...tpi.pl...

    > Chyba ze nie bedzie srodkow na rachunku to nie bedzie z czego tego
    sciagnac.

    Czy ja wiem ...???... Jak nie ma środków na rachunku to opłata np. za
    Bankolinię tak czy owak się pobiera debetując konto - więc niewykluczone, że
    będzie tak i z tym ubezpieczeniem

    > Caly ten pakiet kosztuje 1,99 do VE i jest opcjonalny.

    Opcjonalny - w pewnym sensie, ale jak napisałem wcześniej - tylko do 25
    maja - potem to już przymus...

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 5. Data: 2002-05-05 21:41:15
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

> [...]
    > (chyba 1,99 zł miesięcznie) ubezpieczenie kart VE oraz zakupów... Ale w j
    > akim zakresie i na jakich zasadach - nie wiem :(

    Jeszcze jedno - bo ciezko nie skomentowac "rewelacji" podawanych przez
    Piotra
    mailto:m...@g...pl
    Pisze on iż nie wie w jakim zakresie i na jakich zasadach wprowadzane sa w
    Millennium ubezpieczenia do kart platniczych. Z drugiej strony informuje
    wszystkich o obowiazkowym ubezpieczeniu podajac jeszcze nizej wiadomosc ze
    wszyscy posiadacze rachunkow w tym banku maja czas do 25 maja - kiedy nie
    zdaza swiat sie dla nich skonczy....
    Dwie prosby do Piotra:
    1. nie wprowadzaj tzw. opinii publicznej w błąd (w koncu grupy news to
    jakies forum publiczne).
    2. jezeli twierdzisz ze jestes w posiadaniu gorącego tematu, super rewelacji
    itd. to sprawdz to najpierw dokladnie, wylej na glowe kubel zimnej wody
    (zeby troche ochlonac)i zastanow sie "czy ja naprawde chcialem cos komus
    zakomunikowac?"

    A teraz krotkie sprostowanie do Twoich wiadomosci : ubezzpieczenie do
    VElectron n i e j e s t o b o w i a z k o w e i mozna z niego
    zrezygnowac w k a z d y m m o m e n c i e. Do konca maja (slyszales, ze
    gdzies dzwonia, ale nie wiedziales w ktorym kosciele) to te ubezpieczenia sa
    za free do wszystkich kart.
    I jeszcze krotkie info, z materialow jakie przeczytalem w oddziale wynika iz
    jest to b. atrakcyjny pakiet ubezpieczen. Kosztuje co prawda 1,99
    zl/miesiac, ale mnie to akurat nie dotyczy, bo dla posiadaczy Visa Classic
    (kart kredytowych) jest za free.
    pozdrawiam
    AruBuru

  • 6. Data: 2002-05-05 21:46:42
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Piotr M. <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab44b9$1uo$...@n...tpi.pl...

    > Czy ja wiem ...???... Jak nie ma środków na rachunku to opłata np. za
    > Bankolinię tak czy owak się pobiera debetując konto - więc niewykluczone,
    że
    > będzie tak i z tym ubezpieczeniem

    odsylam do mojej odpowiedzi na Twoj wczesniejszy post

  • 7. Data: 2002-05-06 09:40:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AruBuru"
> [...]
    > jest to b. atrakcyjny pakiet ubezpieczen. Kosztuje co prawda 1,99
    > zl/miesiac, ale mnie to akurat nie dotyczy, bo dla posiadaczy Visa Classic

    mnie przeniosa za miesiac z dawnego gdanskiego do M. przymusowo i juz
    zaproponowali mi zamiast kontynuacji VC z d. Gdanskiego nowa KK VC z Millennium
    za doplata jedynie 15 zl; Na razie jej nie odbieralem bo nie bardzo mialem
    ochote kontynuowac ROR w tym akurat banku, ale ciagle cos obiecuja wiec moze cos
    zrobia (zlecenia ze zmienna kwota, strona internetowa - o podgladzie przez www
    nawet nie marzę ;-))

    Na razie mam wiec pytanko - czy koniecznie trzeba sie pofatygowac do jakiegos
    oddzialu M. zeby o tych ubezpieczeniach cos poczytac, czy tez wrzucili cos na
    www?
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-05-06 10:11:04
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik AruBuru <a...@p...comUSUN.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab4954$nj0$...@n...tpi.pl...

    > Jeszcze jedno - bo ciezko nie skomentowac "rewelacji" podawanych przez
    > Piotra

    Żadne rewelacje - gdyby tak było to ująłbym to w innym tonie... Nie wiem
    skąd taka interpretacja... Podałem jedynie to, co uznałem za interesujące
    (być może) dla osób korzystających z usług Millennium.

> [...]
    > wszyscy posiadacze rachunkow w tym banku maja czas do 25 maja - kiedy nie

    Zaznaczyłem, że informacje podawane przeze mnie są niepełne. Ale co "ma
    piernik do wiatraka" - tzn. znajomość daty, a nieznajomość zakresu
    ubezpieczenia ??? Tak czy owak lepiej jest wiedzieć do kiedy ewentualnie
    można zrezygnować niż rozkoszować się wiedzą na temat zakresu ubezpieczenia
    (notabene przez PZU (sic!) ) kart VE i innych.

    > Dwie prosby do Piotra:
    > 1. nie wprowadzaj tzw. opinii publicznej w błąd (w koncu grupy news to
    > jakies forum publiczne).

    Żartujesz chyba:
    1. Nie jestem rzecznikiem prasowym Millennium - i wobec tego nie spoczywa na
    mnie odpowiedzialność za rzetelność i precyzję wypowiedzi.
    2. Nie napisałem nic co nie byłoby prawdą, żadnego zmyślania ...- a to o
    czym nie wiedziałem - przemilczałem i zaznaczyłem ! , że nie posiadam
    pełnej wiedzy - a jest to sygnał dla osób myślących, że nie należy
    ograniczać się tylko do czytania tej listy - banki mają też swoje infolinie
    i tam można dowiedzieć się więcej. Ja tylko dałem znak, że znów coś się
    zmieni w Millennium...

> [...]
    > itd. to sprawdz to najpierw dokladnie, wylej na glowe kubel zimnej wody
    > (zeby troche ochlonac)i zastanow sie "czy ja naprawde chcialem cos komus

    Faktycznie - mało brakowało a musiałbym wylać sobie kubeł wody po
    przeczytaniu tego fragmentu...
    Cisną mi się bardzo niecenzuralne słowa jako odpowiedź ale je zmilczę...
    1. Powiedz mi gdzie napisałem, że "twierdzę iż jestem w posiadaniu gorącego
    tematu" ????????????? W tytule? A może w treści ??? A może znów nieuważnie
    czytasz tak krótkie posty i lubisz sobie dopowiadać coś czego nie ma ???
    2. Cytat: ......"czy ja naprawde chcialem cos komuś
    zakomunikowac?"..............
    Ty niewątpliwie chcesz zakomunikować, że bardzo chciałbyś o czym napisać ale
    brak Ci pomysłu, dlatego komentujesz treści, których nie było....... Fakt
    faktem, że np. AMRA podaje na tej liście różne komunikaty - więc jak chcesz
    zobaczyć jak wygląda komunikat to poczytaj Jego niektóre posty. . Mój
    skromny post nie miał charakteru obwieszczenia, a jedynie drobnej
    informacji - zainteresowani na pewno wzbudzą swoją czujność - i o to mi
    chodziło.

> [...]
    > zrezygnowac w k a z d y m m o m e n c i e. Do konca maja (slyszales, ze
    > gdzies dzwonia, ale nie wiedziales w ktorym kosciele) to te ubezpieczenia

    Bzdury !!!
    Nie mylisz się jedynie mówiąc, że do końca maja jest ta usługa za darmo.
    Rezygnację natomiast trzeba złożyć do konkretnego terminu na specjalnym
    formularzu w oddziale. 25 maja jest ostateczny. A właściwie to nawet 20
    maja, bo Millennium zostawia sobie te pozostałe 5 dni na przesłanie
    rezygnacji do centrali do Gdańska. W wyjątkowych sytuacjach będzie możliwa
    rezygnacja po tym terminie.

> [...]
    > jest to b. atrakcyjny pakiet ubezpieczen. Kosztuje co prawda 1,99
    > zl/miesiac, ale mnie to akurat nie dotyczy, bo dla posiadaczy Visa Classic

    1. Materiały w oddziale ??? Może są one na CBI albo w Outlooku, do wglądu
    dla pracowników co ??? ;) Bo ja zachodząc do mojego oddziału jakoś nie
    dostrzegłem takich informacji...
    2. Co do atrakcyjności to się nie wypowiadam. Wszystko wyjdzie w praniu...
    Ale znając wielką nierzetelność Millennium, np. przy rozpatrywaniu
    reklamacji (ale nie tylko), wątpię w to jak, kiedy i czy w ogóle da się
    wyegzekwować swoje roszczenia z tytułu tego "ubezpieczenia".

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 9. Data: 2002-05-06 10:12:55
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik AruBuru <a...@p...comUSUN.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab49au$p33$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik Piotr M. <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:ab44b9$1uo$...@n...tpi.pl...

    > że
    >
    > odsyłam do mojej odpowiedzi na Twój wcześniejszy post

    Tylko po co ??? Ja napisałem o tym o czym Ty nie pisałeś. Opłata nawet przy
    zerowym saldzie ale aktywnym koncie i tak się pobierze - więc będzie mały
    debecik... Jest to prawda niezaprzeczalna i tyle...........

    > odsyłam do mojej odpowiedzi na Twój wcześniejszy post

    A teraz to już w ogóle nie wiem po co mam jeszcze raz czytać Twoją odpowiedź
    ??? Przecież jak Millennium daje ograniczony czas wyboru (ciągle
    przypominamdatę 25 maja) to mam traktować to jako opcję ?!? Przecież x osób
    będących
    klientami tego banku nawet się nie zorientuje, że będą musieli dokonać
    wyboru. A potem to ciężko będzie wykręcić się z tej opłaty.
    A i jeszcze jedno: jak nie pamiętasz co sam odpowiedziałeś w poście i nie
    umiesz uważnie czytać moich - to nie odsyłaj mnie do lektury swojej
    twórczości. Nie ma sensu, żebym się powtarzał.

    Pozdrawiam
    Piotr M.

  • 10. Data: 2002-05-06 10:41:56
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl>

    Użytkownik blad <b...@W...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
    moze cos
    > zrobia (zlecenia ze zmienna kwota, strona internetowa - o podgladzie przez

    A i oprocentowanie na ROR w tym banku kiepskie. Dlatego radzę odebrać kartę
    (tym bardziej, że dają Ci ją tak tanio) ale sam rachunek traktować jedynie
    jako służący do spłaty karty raz w miesiącu. Wystraczy, że zasilisz konto na
    dzień przed spłatą. A nadwyżkę pieniędzy trzymaj tam gdzie dają lepszy %
    ;)

> [...]
    jakiegos
    > oddzialu M. zeby o tych ubezpieczeniach cos poczytac, czy tez wrzucili cos

    Regulamin jest do wglądu w oddziale na życzenie klienta.

    Pozdrawiam
    Piotr M.