  • Data: 2002-05-06 21:30:33
    Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr M. <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab5kvu$snc$...@n...tpi.pl...

    > Zaznaczyłem, że informacje podawane przeze mnie są niepełne.
    Ale tej informacji (o obowiązkowym ubezpieczeniu) byles pewny, cytuję:
    "Dowiedziałem się niedawno, że Millennium wprowadza obowiązkowe..."
    Jak wiadomo ubezpieczenia do VE są opcjonalne.

    >Tak czy owak lepiej jest wiedzieć do kiedy ewentualnie
    > można zrezygnować niż rozkoszować się wiedzą na temat zakresu
    ubezpieczenia
    > (notabene przez PZU (sic!) ) kart VE i innych.
    Po pierwsze: Ty nie do konca wiesz do kiedy mozna zrezygnowac z
    ubezpieczenia, bo 25 maja to data nie majaca nic wspolnego z
    rzeczywistoscia.
    Po drugie: podawanie informacji o zakresie ubezpieczenia niewątpliwie
    sprawia, ze informacja staje sie rzetelna, a domyslam sie ze pl.biznes.banki
    ma zamaiar bazowac na rzetelnych informacjach.
    Po trzecie: Czy spodziewales sie, ze ubezpieczenie posiadaczom kart w BBG
    zapewni np. Warta (kapitalowo zwiazana z KBankiem?). Przeciez BBG ma udziały
    w PZU, wiec dzialania w obrebie "swojego podworka" nie powinny nikogo
    dziwic.

    > Żartujesz chyba:
    > 1. Nie jestem rzecznikiem prasowym Millennium - i wobec tego nie spoczywa
    na
    > mnie odpowiedzialność za rzetelność i precyzję wypowiedzi.
    Tak myslalem, ze nie "rzecznikujesz". tym bardziej, ze na grupie
    pl.biznes.banki nie spotkalem oficjalnych komunikatow prasowych bankow
    polskich. A tak BTW to kazdy odpowiada za rzetelnosc i precyzje swojej
    wypowiedzi. Jezeli wypowiedzi brakuje tych cech to potem mogą pojawić się
    kontraargumenty w dyskusji.

    > 2. Nie napisałem nic co nie byłoby prawdą, żadnego zmyślania ...- a to o
    > czym nie wiedziałem - przemilczałem i zaznaczyłem ! , że nie posiadam
    > pełnej wiedzy - a jest to sygnał dla osób myślących, że nie należy
    > ograniczać się tylko do czytania tej listy - banki mają też swoje
    infolinie
    > i tam można dowiedzieć się więcej. Ja tylko dałem znak, że znów coś się
    > zmieni w Millennium...
    Nieprawdziwe informacje byly przez Ciebie podane (obowiazkowosc i termny
    rezygnacji z ubezpieczen - patrz wyzej)

    > Ty niewątpliwie chcesz zakomunikować, że bardzo chciałbyś o czym napisać
    ale
    > brak Ci pomysłu, dlatego komentujesz treści, których nie było.......
    Komentuje błędnie podane przez Ciebie informacje.

    > faktem, że np. AMRA podaje na tej liście różne komunikaty - więc jak
    chcesz
    > zobaczyć jak wygląda komunikat to poczytaj Jego niektóre posty. . Mój
    > skromny post nie miał charakteru obwieszczenia, a jedynie drobnej
    > informacji - zainteresowani na pewno wzbudzą swoją czujność - i o to mi
    > chodziło.
    Nie bede wyjasnial pojecia "komunikacja" .Odsylam do pozycji Tomasza-Gobana
    Klasa, jednego ze specjalistow w dziedzinie komunikowania.

    > Bzdury !!!
    > Nie mylisz się jedynie mówiąc, że do końca maja jest ta usługa za darmo.
    > Rezygnację natomiast trzeba złożyć do konkretnego terminu na specjalnym
    > formularzu w oddziale. 25 maja jest ostateczny.
    Znowu sie myslisz. Zapraszam do postu troche nizej (albo nizej). Wyjasnilem
    tam te kwestie.

    > 1. Materiały w oddziale ??? Może są one na CBI albo w Outlooku, do wglądu
    > dla pracowników co ??? ;) Bo ja zachodząc do mojego oddziału jakoś nie
    > dostrzegłem takich informacji...
    Popros pracownika o szczegolowe warunki ubezpieczen - z pewnoscia je
    dostaniesz. A co to jest CBI????

    > 2. Co do atrakcyjności to się nie wypowiadam. Wszystko wyjdzie w praniu...
    > Ale znając wielką nierzetelność Millennium, np. przy rozpatrywaniu
    > reklamacji (ale nie tylko), wątpię w to jak, kiedy i czy w ogóle da się
    > wyegzekwować swoje roszczenia z tytułu tego "ubezpieczenia".
    Ech...I jak tu mowic o rzetelnosci, skoro znowu nieuwaznie cos
    przeczytales...W warunkach ubezpieczenia jest mowa o ubezpieczycielu (PZU) i
    o firmie, ktora rozpatruje roszczenia klientow (AON Warranty Group).
    Millennium ma w tym taka role, ze uznanie ubezpieczenia zasili rachunek
    klienta w tym banku.
    pzdr
    AruBuru