  • Data: 2002-05-06 10:11:04
    Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AruBuru <a...@p...comUSUN.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab4954$nj0$...@n...tpi.pl...

    > Jeszcze jedno - bo ciezko nie skomentowac "rewelacji" podawanych przez
    > Piotra

    Żadne rewelacje - gdyby tak było to ująłbym to w innym tonie... Nie wiem
    skąd taka interpretacja... Podałem jedynie to, co uznałem za interesujące
    (być może) dla osób korzystających z usług Millennium.

    > Pisze on iż nie wie w jakim zakresie i na jakich zasadach wprowadzane sa w
    > Millennium ubezpieczenia do kart platniczych. Z drugiej strony informuje
    > wszystkich o obowiazkowym ubezpieczeniu podajac jeszcze nizej wiadomosc ze
    > wszyscy posiadacze rachunkow w tym banku maja czas do 25 maja - kiedy nie
    > zdaza swiat sie dla nich skonczy....

    Zaznaczyłem, że informacje podawane przeze mnie są niepełne. Ale co "ma
    piernik do wiatraka" - tzn. znajomość daty, a nieznajomość zakresu
    ubezpieczenia ??? Tak czy owak lepiej jest wiedzieć do kiedy ewentualnie
    można zrezygnować niż rozkoszować się wiedzą na temat zakresu ubezpieczenia
    (notabene przez PZU (sic!) ) kart VE i innych.

    > Dwie prosby do Piotra:
    > 1. nie wprowadzaj tzw. opinii publicznej w błąd (w koncu grupy news to
    > jakies forum publiczne).

    Żartujesz chyba:
    1. Nie jestem rzecznikiem prasowym Millennium - i wobec tego nie spoczywa na
    mnie odpowiedzialność za rzetelność i precyzję wypowiedzi.
    2. Nie napisałem nic co nie byłoby prawdą, żadnego zmyślania ...- a to o
    czym nie wiedziałem - przemilczałem i zaznaczyłem ! , że nie posiadam
    pełnej wiedzy - a jest to sygnał dla osób myślących, że nie należy
    ograniczać się tylko do czytania tej listy - banki mają też swoje infolinie
    i tam można dowiedzieć się więcej. Ja tylko dałem znak, że znów coś się
    zmieni w Millennium...

    > 2. jezeli twierdzisz ze jestes w posiadaniu gorącego tematu, super
    rewelacji
    > itd. to sprawdz to najpierw dokladnie, wylej na glowe kubel zimnej wody
    > (zeby troche ochlonac)i zastanow sie "czy ja naprawde chcialem cos komus
    > zakomunikowac?"

    Faktycznie - mało brakowało a musiałbym wylać sobie kubeł wody po
    przeczytaniu tego fragmentu...
    Cisną mi się bardzo niecenzuralne słowa jako odpowiedź ale je zmilczę...
    1. Powiedz mi gdzie napisałem, że "twierdzę iż jestem w posiadaniu gorącego
    tematu" ????????????? W tytule? A może w treści ??? A może znów nieuważnie
    czytasz tak krótkie posty i lubisz sobie dopowiadać coś czego nie ma ???
    2. Cytat: ......"czy ja naprawde chcialem cos komuś
    zakomunikowac?"..............
    Ty niewątpliwie chcesz zakomunikować, że bardzo chciałbyś o czym napisać ale
    brak Ci pomysłu, dlatego komentujesz treści, których nie było....... Fakt
    faktem, że np. AMRA podaje na tej liście różne komunikaty - więc jak chcesz
    zobaczyć jak wygląda komunikat to poczytaj Jego niektóre posty. . Mój
    skromny post nie miał charakteru obwieszczenia, a jedynie drobnej
    informacji - zainteresowani na pewno wzbudzą swoją czujność - i o to mi
    chodziło.

    > A teraz krotkie sprostowanie do Twoich wiadomosci : ubezzpieczenie do
    > VElectron n i e j e s t o b o w i a z k o w e i mozna z niego
    > zrezygnowac w k a z d y m m o m e n c i e. Do konca maja (slyszales, ze
    > gdzies dzwonia, ale nie wiedziales w ktorym kosciele) to te ubezpieczenia
    sa
    > za free do wszystkich kart.

    Bzdury !!!
    Nie mylisz się jedynie mówiąc, że do końca maja jest ta usługa za darmo.
    Rezygnację natomiast trzeba złożyć do konkretnego terminu na specjalnym
    formularzu w oddziale. 25 maja jest ostateczny. A właściwie to nawet 20
    maja, bo Millennium zostawia sobie te pozostałe 5 dni na przesłanie
    rezygnacji do centrali do Gdańska. W wyjątkowych sytuacjach będzie możliwa
    rezygnacja po tym terminie.

    > I jeszcze krotkie info, z materialow jakie przeczytalem w oddziale wynika
    iz
    > jest to b. atrakcyjny pakiet ubezpieczen. Kosztuje co prawda 1,99
    > zl/miesiac, ale mnie to akurat nie dotyczy, bo dla posiadaczy Visa Classic
    > (kart kredytowych) jest za free.

    1. Materiały w oddziale ??? Może są one na CBI albo w Outlooku, do wglądu
    dla pracowników co ??? ;) Bo ja zachodząc do mojego oddziału jakoś nie
    dostrzegłem takich informacji...
    2. Co do atrakcyjności to się nie wypowiadam. Wszystko wyjdzie w praniu...
    Ale znając wielką nierzetelność Millennium, np. przy rozpatrywaniu
    reklamacji (ale nie tylko), wątpię w to jak, kiedy i czy w ogóle da się
    wyegzekwować swoje roszczenia z tytułu tego "ubezpieczenia".

    Pozdrawiam
    Piotr M.