  • Data: 2002-05-06 20:58:44
    Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr M. <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab5mm1$ibi$...@n...tpi.pl...

    > A i oprocentowanie na ROR w tym banku kiepskie. Dlatego radzę odebrać
    kartę
    > (tym bardziej, że dają Ci ją tak tanio) ale sam rachunek traktować jedynie
    > jako służący do spłaty karty raz w miesiącu. Wystraczy, że zasilisz konto
    na
    > dzień przed spłatą. A nadwyżkę pieniędzy trzymaj tam gdzie dają lepszy %

    A ja bym zapytal jakimi srodkami ktos dysponuje, bo przy rachunku Efekt przy
    wiekszych kwotach oprocentowanie jest konkurencyjne (wiem, ze progresywne i
    wiem, ze od 25 tys. jest chyba 7%).
    Ale porównując oprocentowanie RORow w roznych bankach mozna dojsc do
    wniosku, ze
    ROR-y nie są do oszczędzania, tylko do dysponowania swoimi pieniedzmi.
    Jezeli posiada sie jakies nadwyzki finasowe to chyba najlepsze* sa lokaty.
    Teraz mozna juz zawierac lokaty na konretne ilosci dni, odnawialne,
    nieodnawialne itp itd. - do wyboru! do koloru!

    * chyba bo nie wiadomo jak duze sa to nadwyzki, jak dosc duze to jest wiele
    ciekawszych instrumentow finasowych.

    pzdr
    Aruburu