  • Data: 2002-05-06 12:06:25
    Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M."
    > (...) Dlatego radzę odebrać kartę (tym bardziej, że dają Ci ją tak tanio)
    > ale sam rachunek traktować jedynie jako służący do spłaty karty raz w
    miesiącu.
    > Wystraczy, że zasilisz konto na dzień przed spłatą.

    czyli trzeba odbierac wyciag z operacji zeby wiedziec ile przelac
    a podgladu na saldo ROR i na zadluzenie karty nie mam
    W BZ-WBK wystarczy mi sam podglad na operacje karta i wiem
    co bylo karta placone i ile mam przelac, wiec druga klopotliwa KK nei jest
    niezbedna ;-)

    > Regulamin jest do wglądu w oddziale na życzenie klienta.

    czyli trzeba sie przespacerowac - tak myslalem
    *** blad ***