  • Data: 2002-05-06 19:44:35
    Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ab34qi$ng2$1@news.tpi.pl...
    > Dowiedziałem się niedawno, że Millennium wprowadza obowiązkowe i odpłatne
    > (chyba 1,99 zł miesięcznie) ubezpieczenie kart VE oraz zakupów... Ale w j
    > akim zakresie i na jakich zasadach - nie wiem :(
    > Więc uwaga, wszyscy Ci, którzy mają (są tacy jeszcze ???? ;))) konta w Mil
    > lennium - jeśli nie zgłosicie najpóźniej do 25 maja w jakimś oddziale,
    że
    > takie ubezpieczenie Was nie interesuje to potem już nic się nie da
    zrobić -
    > trzeba będzie co miesiąc płacić........
    > Chyba, że zrezygnuje się z karty albo konta ;))

    No dobra, ale ja dzis specjalnie zawitalem do swojego ulubionego,
    najblizszego oddzialu Millennium i jeszcze nic nie wiedzieli o platnym
    ubezpieczeniu VE. Ale mam obiecane, ze do konca tygodnia dowiedza sie o
    szczegoly. Jak na akcje z tak krotkim okresem na podjecie decyzji to bardzo
    zastanawiajace. Zaczekam do piatku.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia