  • Data: 2002-05-07 23:44:13
    Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: "Piotr M." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AruBuru <a...@p...comUSUN.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ab6t34$f0g$...@n...tpi.pl...

    .

    > Nie bede wyjasnial pojecia "komunikacja" .Odsylam do pozycji
    Tomasza-Gobana
    > Klasa, jednego ze specjalistow w dziedzinie komunikowania.

    W wolny czasie zajrzę do biblioteki ;)
    .

    > Popros pracownika o szczegolowe warunki ubezpieczen - z pewnoscia je
    > dostaniesz. A co to jest CBI????

    Spójrz tylko co napisał Lopez ciut poniżej w innym poście - w oddziale, w
    którym się pytał nawet teraz nic nie wiedzą (paranoja!)
    A CBI to jest to bodajże baza danych w komputerze dla pracowników, gdzie
    mają wszelkie formularze i regulaminy.

    > Ech...I jak tu mowic o rzetelnosci, skoro znowu nieuwaznie cos
    > przeczytales...W warunkach ubezpieczenia jest mowa o ubezpieczycielu (PZU)
    > o firmie, ktora rozpatruje roszczenia klientow (AON Warranty Group).
    > Millennium ma w tym taka role, ze uznanie ubezpieczenia zasili rachunek
    > klienta w tym banku.

    Tu przyznaję rację - Millennium będzie tylko pośrednikiem w wypłatach, ale
    to i tak nie gwarantuje, że wszystko odbędzie się bezproblemowo. Znając
    życie ;))

    Pozdrawiam
    Piotr M.