    From: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Date: Sun, 5 May 2002 23:41:15 +0200

    Użytkownik Piotr <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ab34qi$ng2$...@n...tpi.pl...
    > Dowiedziałem się niedawno, że Millennium wprowadza obowiązkowe i odpłatne
    > (chyba 1,99 zł miesięcznie) ubezpieczenie kart VE oraz zakupów... Ale w j
    > akim zakresie i na jakich zasadach - nie wiem :(

    Jeszcze jedno - bo ciezko nie skomentowac "rewelacji" podawanych przez
    Piotra
    mailto:m...@g...pl
    Pisze on iż nie wie w jakim zakresie i na jakich zasadach wprowadzane sa w
    Millennium ubezpieczenia do kart platniczych. Z drugiej strony informuje
    wszystkich o obowiazkowym ubezpieczeniu podajac jeszcze nizej wiadomosc ze
    wszyscy posiadacze rachunkow w tym banku maja czas do 25 maja - kiedy nie
    zdaza swiat sie dla nich skonczy....
    Dwie prosby do Piotra:
    1. nie wprowadzaj tzw. opinii publicznej w błąd (w koncu grupy news to
    jakies forum publiczne).
    2. jezeli twierdzisz ze jestes w posiadaniu gorącego tematu, super rewelacji
    itd. to sprawdz to najpierw dokladnie, wylej na glowe kubel zimnej wody
    (zeby troche ochlonac)i zastanow sie "czy ja naprawde chcialem cos komus
    zakomunikowac?"

    A teraz krotkie sprostowanie do Twoich wiadomosci : ubezzpieczenie do
    VElectron n i e j e s t o b o w i a z k o w e i mozna z niego
    zrezygnowac w k a z d y m m o m e n c i e. Do konca maja (slyszales, ze
    gdzies dzwonia, ale nie wiedziales w ktorym kosciele) to te ubezpieczenia sa
    za free do wszystkich kart.
    I jeszcze krotkie info, z materialow jakie przeczytalem w oddziale wynika iz
    jest to b. atrakcyjny pakiet ubezpieczen. Kosztuje co prawda 1,99
    zl/miesiac, ale mnie to akurat nie dotyczy, bo dla posiadaczy Visa Classic
    (kart kredytowych) jest za free.
    pozdrawiam
    AruBuru