  • Data: 2002-05-06 09:40:18
    Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AruBuru"
    > I jeszcze krotkie info, z materialow jakie przeczytalem w oddziale wynika iz
    > jest to b. atrakcyjny pakiet ubezpieczen. Kosztuje co prawda 1,99
    > zl/miesiac, ale mnie to akurat nie dotyczy, bo dla posiadaczy Visa Classic
    > (kart kredytowych) jest za free.

    mnie przeniosa za miesiac z dawnego gdanskiego do M. przymusowo i juz
    zaproponowali mi zamiast kontynuacji VC z d. Gdanskiego nowa KK VC z Millennium
    za doplata jedynie 15 zl; Na razie jej nie odbieralem bo nie bardzo mialem
    ochote kontynuowac ROR w tym akurat banku, ale ciagle cos obiecuja wiec moze cos
    zrobia (zlecenia ze zmienna kwota, strona internetowa - o podgladzie przez www
    nawet nie marzę ;-))

    Na razie mam wiec pytanko - czy koniecznie trzeba sie pofatygowac do jakiegos
    oddzialu M. zeby o tych ubezpieczeniach cos poczytac, czy tez wrzucili cos na
    www?
    *** blad ***