eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwFrankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?] › Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium też może?]
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Date: Thu, 17 Sep 2015 11:25:06 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Frankowicze v. Getin Bank - pozew wraca do sądu [sprawa Banku Millenium
    też może?]
    From: deep <r...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 września 2015 11:35:34 UTC+2 użytkownik totus napisał:

    > Bardzo szczytna idea. Życie jest inne i każdy o tym wie. Ludzie kłamią
    > zawsze. Szczególnie gdy handlują ze sobą. Każdy sprzedawca koloryzuje walory

    > Każdy to wie jak wygląda handel.

    Mistrzu, jeśli handel opierałby sie na kłamstwie przestałby istnieć. Pomyśl: jeśli
    większość sprzedawców sprzedaje graty, to w krótkim czasie wszyscy przestaną kupować.
    Handel tak nie działa.
    Czym innym jest zachwalanie swego towaru, które w pewnym sensie jest tworzeniem miłej
    atmosfery i tworzenie realacji kupujący-sprzedawca (np. targ w dowolnym kraju
    arabskim), czym innym jest wprowadzanie w błąd i nacinanie na duże pieniądze.
    > Mówienie, że sprzedawca kłamał to groteska.

    Dlaczego? Bo Ty tak napisałeś?

    > Ale trzeba być konsekwentnym. Każdy kłamie i ci którzy domagają się
    > anulowania umów oczywiście też kłamią, że nie wiedzieli, nie rozumieli.
    > Używają jednak idiotycznych argumentów.

    Nieprawda kolego nie każdy kłamie ;)

> [...]
    > zaczyna być strasznie. Kredyty hipoteczne we frankach to tylko cześć
    > kredytów. Jeszcze zostają kredyty hipoteczne w pozostałych walutach. Kredyty
    > samochodowe we wszystkich walutach. Kredyty na AGD i TV. Kredyty gotówkowe.
    > Kredyty zaciągnięte z Kancelarii Sejmu. To bardzo ważne kredyty.
    >
    > Nie wydaje mi się by było się z czego śmiać. Kredytobiorcy to duży
    > elektorat.
    >
    > Wniosek nasuwa się oczywisty. Nie należy nic robić i nic posiadać. Tylko
    > takim się należy od innych. To jest dobry kierunek w obfitą i świetlaną
    Nie wiem skąd ten wniosek i skąd tyle żalu do ludzi.
    Ty jesteś genialny, potrafisz czytać między wierszami umów bankowych, sprawdzasz
    wszelki regulaminy, odnośniki, tabele prowizji i wyroki sadów gospodarczych z 10
    ostatnich lat. Jednak większość ludzi idzie do banku i stara sie wczytać w to gówno,
    jednak oboje wiemy że wysokiej klasy oszust i tak stworzy barierę nie do przebycia
    dla przeciętnego człowieka.

    I teraz najważniejszer: jeśli państwo wydziera mi te pieniądze z podatków, to zrobię
    czasem coś co częściowo zrekompensuje mi tę stratę a więc skorzystam z usługi
    instytucji zwanej Sądem.
    Rozumiem że Ty w takim przypadku nie skorzystasz, podobnie jak nie skalasz sie
    przejazdem drogą zbudowaną za podatki, oraz nie wyślesz dziecka do szkoły publicznej
    a jak nie daj Boże zacznie się palić twój dom ugasisz go własnoręcznie z pomocą
    wiaderka. Mnie to niestety nie interesuje.