  • Data: 2017-02-14 13:37:17
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-14 o 11:59, Kris pisze:

    > Ze dwa lata temu to było- na poczcie poprosiłem o długopis a urzedniczka "To jest
    urząd tu się ze swoim długopisem przychodzi"
    > Zaniosłem im jeszcze tego samego dnia paczkę ze 100szt reklamowych długopisów.
    > Z rok temu przesyłkę na poczcie nadawałem. Polecony dość dużych gabarytów ale
    zgodnie z ich regulaminem żadnych wymniarów/wagi nie przekrzyczał. Pani do mnie:
> [...]
    > -"bo paczki wożą kurierzy a polecone listonosze. Kurier ma auto a listonosz musi w
    torbie dźwigać"
    > -Odpowiedziałem że może nie dźwigać przecież- bezrobocie tez ma swoje zalety
    > - Pani do dzisiaj jak mnie widzi to jakaś obrażona
    > Generalnie staram się omijać placówki poczty polskiej
    > Paczkomat kilkaset metrów od domu mam, kurierzy do domu/pracy przynoszą
    > Nadać tez można przesyłki w paczkomacie w cenie od kilku złotych już, kurierzy od
    14-15zł
    > Tragedii nie ma, poczcie polskiej powodzenia życzę

    I ten sposób polskie przedsiębiorstwa same się wykańczają i oddają rynek
    cwaniakom opodatkowanym na Cyprze (którzy nie płacą pracownikom) i
    zagranicznym potentatom. A kasa z kraju wypływa.

    Smutne to jest.