  • Data: 2017-02-14 20:40:23
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 19:30:09 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Imbecyl z allegro zamówił. Wpływu na miejsce dostarczenia nie mam, poza
    > jedną firmą kurierską ktora pozwala na przekierowanie i .... akurat ma
    > sortownie 1km ode mnie.

    Imbecyl bo zamówił kuriera zamiast listonosza jak chciałes .
    Ale mogłes zamówić do pracy zamiast do domu. Na to wływ masz. No chyba że w pracy nie
    masz mozłiwości odbierać to wtedy faktycznie avizo i poczta bo kurierzy po 17tej to
    unas mało który jeżdzi. Ew paczkomat ale tam GUI Tobie nie pasi;)

    > I niech sobie odbieranie paczki trwa 20 sekund. Pukniecie ma być
    > widoczne *natychmiast* w postaci potwierdzenia graficznego. Potem może
    > się kręcić throbber, mam to w nosie.

    Kodem or nie prościej?