  • 1. Data: 2017-02-13 10:41:42
    Temat: Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Ponoc wlasnie weszla w zycie unijna dyrektywa o darmowym koncie ...
    ktos wie co ona dokladnie gwarantuje i kiedy rzad zamierza wprowadzic
    dobra zmiane w przepisach ?

    Darmowych kont nie brakuje, ale przepis to przepis, a jego brak to
    kara :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-02-13 11:17:59
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Feb 2017 10:41:42 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ponoc wlasnie weszla w zycie unijna dyrektywa o darmowym koncie ...
    > ktos wie co ona dokladnie gwarantuje i kiedy rzad zamierza wprowadzic
    > dobra zmiane w przepisach ?

    http://czasopismo.legeartis.org/2016/12/podstawowy-r
    achunek-platniczy.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 3. Data: 2017-02-13 14:16:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-13 o 11:17, Olin pisze:

    > http://czasopismo.legeartis.org/2016/12/podstawowy-r
    achunek-platniczy.html

    - z podstawowego rachunku płatniczego skorzystać każdy konsument, który
    nie ma innego rachunku bankowego;
    - prowadzenie podstawowego rachunku płatniczego jest nieodpłatne -- ale
    można pobierać opłaty za 6 i kolejny przelew oraz za 6 i kolejną wypłatę
    z bankomatu w ciągu miesiąca;

    I to jest ewidentny przykład do czego nam unia nie jest potrzebna ;-)

    Taka martwa dyrektywa za której spłodzenie biurwy brukselskie wzięły
    stosowne wynagrodzenie. :-)

  • 4. Data: 2017-02-13 14:27:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "z" napisał w wiadomości

> [...]

    >I to jest ewidentny przykład do czego nam unia nie jest potrzebna ;-)
    >Taka martwa dyrektywa za której spłodzenie biurwy brukselskie wzięły

    Nam do tej pory nie, ale skoro Unia wymyslila, to widac byla w Unii
    taka potrzeba.
    I my bysmy tez dorosli do tych czasow :-)

    Nie widze jednej rzeczy - wyplata pieniedzy w oddziale.
    Oleg pominal, czy naprawde nie ma ?

    Po prawdzie, to nie bardzo wiem po co mialaby byc, ale powiedzmy ze
    ktos ma blizej do oddzialu niz do bankomatu ...

    Byc moze w sam raz uchwalili.

    Tylko ... to co, mam wyplacic wszystkie pieniadze, zamknac wszystkie
    konta, zalozyc jedno nowe i wplacic gotowke ?

    No i zaraz - moge potem otworzyc drugie konto, czy wtedy strace prawo
    ?
    A co z oszczednosciowym ?

    J.

  • 5. Data: 2017-02-13 14:39:34
    Od: z <...@...pl>

    To jest jawna dyskryminacja tych co mają już konto.
    Trzeba napisać skargę i wyjść w czarnym marszu przeciwko
    dyskryminującemu unijnemu prawodawstwu. :-)

  • 6. Data: 2017-02-13 20:15:48
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 13.02.2017 o 14:27, J.F. pisze:
    > No i zaraz - moge potem otworzyc drugie konto, czy wtedy strace prawo ?

    No przecież równolegle wchodzi "centralny rejestr kont bankowych",
    wyłapią i przywalą domiar, wiwat PRL.

    --
    Alf/red/

  • 7. Data: 2017-02-13 20:15:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-13 14:16, z wrote:
    > Taka martwa dyrektywa za której spłodzenie biurwy brukselskie wzięły
    > stosowne wynagrodzenie. :-)

    Jaka tam martwa, bedzie jak znalazł jak tylko okaże się że z gotówki
    korzystają tylko pedofile i terroryści.

  • 8. Data: 2017-02-13 20:37:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2017-02-13 14:16, z wrote:

    >Jaka tam martwa, bedzie jak znalazł jak tylko okaże się że z gotówki
    >korzystają tylko pedofile i terroryści.

    Najpierw musisz przekonac pare mln emerytow.

    Przekona sie ich moze i latwo ... ale z czego potem Poczta bedzie zyla
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-02-13 21:04:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-13 20:37, J.F. wrote:
    > Najpierw musisz przekonac pare mln emerytow.

    "Ustawa O Wielkiej Zmianie Dla Emerytów Ku Dobru Wszechświata, W Imię
    Ojca i[...]
    Art.899. Ustęp 34: W szczegolności kazdy emeryt musi posiadać konto
    bankowe w banku patriotycznym i konsekrowanym. Brak takiego konta karany
    jest zdalnym wypięciem wtyczki respiratora a w przypadku braku takowego
    upewnieniem się że będzie potrzebny w trybie pilnym przez lokalne
    oddziały Obrony Terytorialnej[...]"

    Ja tam problemu nie widze, papier przyjmie wszystko.

    > Przekona sie ich moze i latwo ... ale z czego potem Poczta bedzie zyla :-)

    Odbieram średnio kilka paczek na poczcie w tygodniu. Pewnego razu paczki
    mi wydaje kierowniczka i coś tam pod nosem komentuje że tyle roboty im
    robie. Grzecznie zapytalem czy to źle że korzystam z usług Poczty?
    Oczywiście że źle, uslyszałem, my tu mamy TYLE pracy i jeszcze te
    pańskie paczki.

    No i faktycznie, książki o Papieżu same sie nie sprzedadzą.

  • 10. Data: 2017-02-14 11:44:40
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

> [...]
    > pańskie paczki.
    >
    > No i faktycznie, książki o Papieżu same sie nie sprzedadzą.

    To nie poczta, tylko jakiś ogólny syndrom w Polsce: dzieci przeszkadzają
    nauczycielom, pasażerowie kierowcom autobusów, petenci urzędnikom itd itp

    Do tego doszło, że jak jakiś urzędnik wykazuje entuzjazm, żeby mi w
    czymś pomóc, to mam wrażenie, że chce mnie jakoś okantować lub
    wykorzystać :)