  • Data: 2017-02-14 19:29:59
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-14 17:43, J.F. wrote:
    > Bywa. Z drugiej strony ... czemu nie zamowiles do pracy ? :-)

    Imbecyl z allegro zamówił. Wpływu na miejsce dostarczenia nie mam, poza
    jedną firmą kurierską ktora pozwala na przekierowanie i .... akurat ma
    sortownie 1km ode mnie.

    Swoją drogą sprzedawcy z allegro strzelają focha jak tylko ich pytam
    czemu kurierem, skoro wybralem pocztę. Widocznie im sie wydaje że robią
    komuś przysługę wybierając kuriera.

    > Nie wiem co Ty chcesz ... podchodzisz, wbijasz cyferki

    No właśnie. Jesli między puknięciem ekranu a reakcją graficzną,
    jakąkolwiek, mija więcej jak 100ms to nalezy takie GUI wyrzucić do
    smieci. W aplikacji paczkomatów nie dośc, ze potrafi upłynąć kilka
    sekund to jeszcze system akumuluje to pukanie w ekran i zalicza potem
    kilka razy. Bo nigdy nie wiadomo czy puknięcie zadzialało tylko system
    myśli czy nie zadziałalo i trzeba puknąć ponownie.

    Programista jestem i u mnie kryterium reakcji GUI to jest 50ms. Nie
    chodzi o fizyczne zakończenie akcji, chodzi o *graficzne* potwierdzenie
    że system wie ze puknąłem w ekran. To istotne bo ekrany dotykowe mają to
    do siebie że kiepsko działają.

    I niech sobie odbieranie paczki trwa 20 sekund. Pukniecie ma być
    widoczne *natychmiast* w postaci potwierdzenia graficznego. Potem może
    się kręcić throbber, mam to w nosie.

    , no powiedzmy ze
    > ostatnio cos za dlugo czekalem na otwarcie szafki, moze nawet 5s to
    > trwalo ..

    Chodzi o responsywnośc GUI a nie predkośc odbierania paczki. Ludzie
    czesto nie widzą różnicy a ona decyduje czy GUI to kupa czy nie. W
    przypadku paczkomatów to jest zdecydowanie coś więcej niż kupa. Nawet
    moja Amiga 7MHz miała znacznie bardziej responsywne GUI. Najgorsze że
    kiedys mieli lepsze oprogramowanie. Potem zmienili na nowe które gada.
    Gadanie wyłaczyli, dziękować Bogu, ale kupa softwareowa pozostała. Dalej
    jestem ciekaw czyje to "dzieło" i którego roku studenci to pisali.