  • Data: 2017-02-14 20:16:30
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 17:09:25 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Nie wiem czy te kilka złotych rekompensuje mi walkę z wyjątkowo
    > *dziadowskim* oprogramowaniem paczkomatów. Na poczcie przynajmniej mam
    > troche interaktywnego kabaretu. Soft z paczkomatów nie jest ani
    > interaktywny ani responsywny. Jestem ciekawy komu InPost zapłacił za ten
    > bubel (kilka lat temu software był lepszy).

    Wczoraj nadawałem przesyłke polecony allegro.
    Z Allegro po sprzedaniu przedmiotu przekierowuje do menadzera paczek inpost, tam w
    skrócie klikasz przygotuj[opłać[generuj etykiete.
    Drukujesz etykietę naklejasz na przesyłkię, idziesz do paczkomatu. Kliasz "nadaj
    przesyłkę" skanujesz kod z naklejki, otwiera się szafka, wkłądasz przesyłke. Na
    ndrugi dzień u odbiorcy
    Odbiór przesyłki to albo zeskanowanie kodu OR i wtedy otwiera się szafka albo jak nie
    chciało się kodu drukować to wpisujesz nr telefonu i kilkucyfrowy kod i wyjmujesz
    przesyłkę. Nie wiem czy można to jeszcze uprościć

    > [1] Przypadek z innej branzy mi sie przypomniał. Spodnie kupuje w takiej
    > "galerii dla ludzi co handlowali na targowisku". Gadka szmatka i pytam
    > czy mogę podskoczyć jeszcze po 16. "Nie, bo ja zamykam o 15". A czemu,
    > pytam. "Bo Panie, po 15 to już nikt nie przychodzi". A potem słyszę jak
    > handlowcy narzekają że galerie odbierają im ruch. Wychodzi na to żeby
    > sprzedawać portki należy mieć podobną chorobę glowy jak kurierzy.
    A tu pełna zgoda. Jest u nas takie targowisko-kilkadziesiąt jak nie kilkaset lokali
    handlowych. Malutkie sklepiki lokalnych kupców i rzemieślników. Po 17tej nic tam nie
    kupisz nie załatwisz. Sorry piwa się napijesz bo podły bar do 20 czynny
    Sklepików z obuwiem tam chyba 6. Butów w rozmiarze 47 nie uświadczysz.
    Znaczy sa takie na których chińczyk nakleił nawet "rozmiar 50" ale w rzeczywistości
    to 43-44. Sprzedawcy twierdzą że faktyczne duże rozmiary bywają ale "szybko
    schodzą";) Kilometr dalej Deichmann czynny do 21, buty w moim rozmiarze bez problemu
    dostępne
    A żeby było ciekawiej to sprzedawcy z tego targowiska z rok temu wpadli na pomysł że
    parkometry tam płatne zrobią bo miejsc parkingowych jak na lekarstwo tam.
    Autentyczne. Pomysłu na swoje szczęście w życie nie wprowadzii. 2]3 miejsc
    parkingowych zajęte przez auta włascicieli pawilonów i ich pracowników