  • Data: 2017-02-14 17:09:14
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-14 11:59, Kris wrote:
    > kurierzy do domu/pracy przynoszą

    K: Dzień dobry mam dla Pana paczkę!
    J: To świetnie, ale nie ma mnie w domu bo pracuje
    K: Ale jak to pan pracuje?
    J: No normalnie, tak jak wiekszość ludzi w wieku produkcyjnym. Może pan
    pojawić się około 17.
    K: Ale ja nie będe jeździl specjalnie
    J: Trzeba było zadzwonić wczesniej i zostawić w sortowni albo podałbym
    adres gdzie jestem w ciągu dnia
    K: Ale mi płacą za dostarczanie
    J: A mi za pracę na etacie, ale telefon mam sprawny
    K: K..wa, trzeba było kuriera nie zamawiać
    J: Ale to nie ja tylko imbecyl z allegro tak zamówił, ja zamawiałem Pocztę.
    K: [niesłyszalne rzucanie bluzgami]

    Koniec końcow zostawił sqrwiel paczkę w sortowni odleglej o 30km.
    Ogolnie po kilkudziesięci paczkach mogę stwierdzić że do pracy kuriera
    niezbędny jest stan wiecznego niepojmowania rzeczywistości [1].

    > Nadać tez można przesyłki w paczkomacie w cenie od kilku złotych już

    Nie wiem czy te kilka złotych rekompensuje mi walkę z wyjątkowo
    *dziadowskim* oprogramowaniem paczkomatów. Na poczcie przynajmniej mam
    troche interaktywnego kabaretu. Soft z paczkomatów nie jest ani
    interaktywny ani responsywny. Jestem ciekawy komu InPost zapłacił za ten
    bubel (kilka lat temu software był lepszy).

    [1] Przypadek z innej branzy mi sie przypomniał. Spodnie kupuje w takiej
    "galerii dla ludzi co handlowali na targowisku". Gadka szmatka i pytam
    czy mogę podskoczyć jeszcze po 16. "Nie, bo ja zamykam o 15". A czemu,
    pytam. "Bo Panie, po 15 to już nikt nie przychodzi". A potem słyszę jak
    handlowcy narzekają że galerie odbierają im ruch. Wychodzi na to żeby
    sprzedawać portki należy mieć podobną chorobę glowy jak kurierzy.