  • Data: 2017-02-14 18:40:52
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - z podstawowego rachunku płatniczego skorzystać
    > każdy konsument, który nie ma innego rachunku bankowego;
    > - prowadzenie podstawowego rachunku płatniczego jest nieodpłatne -- ale
    > można pobierać opłaty za 6 i kolejny przelew oraz za 6 i kolejną wypłatę
    > z bankomatu w ciągu miesiąca;
    >
    > I to jest ewidentny przykład do czego nam unia nie jest potrzebna ;-)
    >
    > Taka martwa dyrektywa za której spłodzenie biurwy brukselskie wzięły
    > stosowne wynagrodzenie. :-)

    no to banki mają skuteczne narzędzie aby zniechęcać do zakładania
    darmowych rachunków. Wystarczy odpowiednio obniżyć kwotę jednorazowej
    wypłaty w bankomacie. Jak dadzą np. limit 250zł na transakcję, to nawet
    najniższego wynagrodzenia nie wypłacisz w całości gotówką bezprowizyjnie
    a za szóste włożenie karty do bankomatu przyjebią np. 30zł prowizji, a co!
    Mogą także znęcać się nad użytkownikiem i dać limit 250zł dziennie, i po najniższą
    pensję trzeba będzie chodzić do ściany płaczu kilka dni pod rząd

    Do tego odpowiedzialność karna za fałszywe zeznanie że nie mam żadnego
    rachunku i przeczołganie przez prokuraturę za to że nie spodziewałem się
    że bank w którym złożyłem wypowiedzenie fizycznie nie zamknął rachunku...

    zajebiście...