  • Data: 2017-02-14 12:17:53
    Temat: Re: Darmowe konto
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >-"bo paczki wożą kurierzy a polecone listonosze. Kurier ma auto a
    >listonosz musi w torbie dźwigać"
    >-Odpowiedziałem że może nie dźwigać przecież- bezrobocie tez ma swoje
    >zalety
    >- Pani do dzisiaj jak mnie widzi to jakaś obrażona
    >Generalnie staram się omijać placówki poczty polskiej
    >Paczkomat kilkaset metrów od domu mam, kurierzy do domu/pracy
    >przynoszą
    >Nadać tez można przesyłki w paczkomacie w cenie od kilku złotych już,
    >kurierzy od 14-15zł
    >Tragedii nie ma, poczcie polskiej powodzenia życzę

    Ale cos sie zmienilo ~2 lata temu, bo na mojej poczcie kolejki
    zmalaly.
    Moze konkurencja inpostu/kurierow, moze wlasnie bankowa.
    A moze po prostu wieksza obsada w placowce.

    Paczkomaty sa swietne ... o ile jest takowy w poblizu.
    Bo jak nie ma, to pozostaje poczta. I musza miec obie stony :-(

    Z kurierami roznie bywa ... jakby tak poczta brala 15 zl za przesylke,
    to hoho, takie bysmy uslugi swiadczyli :-)

    Mila cecha Inpostu jest to, ze pozwala przekierowac przesylke do
    paczkomatu ... ale tez nie zawsze.
    I czasem w innym rejonie.

    Ale jeszcze troche, to tak podniosa ceny, ze kurierzy beda tansi :-)
    A jak odpadna im prowizje za wplaty, a listonoszom "koncowki", to
    podwyzka moze byc szybka :-)

    J.