  • Data: 2017-02-14 20:49:25
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-02-14 20:40, Kris wrote:
    > Imbecyl bo zamówił kuriera zamiast listonosza jak chciałes .
    > Ale mogłes zamówić do pracy zamiast do domu.

    Nie. To że przyleci kurier dowiedujesz się jak *zadwoni* do Ciebie ze
    stoi pod domem i jest zadziwiony że o 11 rano nie ma nikogo. Spodziewasz
    się raczej awizo z poczty a nie nerwowego kuriera którego znowu ktoś
    oszukał.

    > Na to wływ masz.

    Nie masz. Jak sam zamawiasz tak, jak zamiawiasz opcję Poczta, paczka to
    nie dodaje w komentarzu "ale gdyby okazało się ze jesteś imbecylem to
    pracuje od 8 do 16 tu a tu, ale w czwartek mam pół dnia wolnego po
    południu a w piatek jeszcze nie wiem ktora połowa"

    Wiele rzeczy wydaje sie prostych do momentu implementacji.

    > Kodem or nie prościej?

    Podkładalem telefon nascie razy. *RAZ* zadziałało. Myslalem że to wina
    telefonu, w końcu kosztował mniej niż 5kzł więc paczkomat miał prawo
    strzelić focha. Ale ubawiłem się do łez kiedy w akompaniamencie
    przekleństw podobny problem miał kurier nie mogąc zeskanować kilku
    paczek z wydrukowanym kodem.

    Tak to jest jak się oszczędza na hardware a software zleca studentom od
    "onklików". No, ale dawali darmowego linka do [kradzionej?] muzyki na
    Youtubie co myślę rekompensuje wszelkie problemy.