eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-22 10:32:52
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przyjrzyj się jeszcze możliwości rozłożenia w citku zadłużenia na raty. IIRC ja mam
    propozycje bez prowizji i bez opłaty miesięcznej.

    Po każdej transakcji przysyłają mi propozycję rozłożenia na raty, ale
    się nie wczytywałem (w terenie nie noszę ze sobą okularów więc nie wiem
    co tam piszą).
    Może miałem kiedyś propozycję bez prowizji, ale żeby bez prowizji i bez
    opłaty miesięcznej to nigdy do mojej świadomości taka opcja nie trafiła.

    > Utrzymywanie KO to jest żal.pl

    Zgadzam się z tym zdaniem.
    P.G.