eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-22 14:31:10
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:cf6268b6-dfd3-40a9-82fe-32130fde2e81@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 22 października 2019 13:26:35 UTC+2 użytkownik Piotr
    Gałka napisał:

    >Właśnie taką sytuację miałem na myśli - a moją propozycję należy
    >porównywać z:
    >a) niepełną spłatą KK
    >b) pełną spłatą KK z KO

    >Opcja a) może być lepsza albo gorsza niż b), w zależności od tego,
    >ile do spłaty brakuje.

    >Ale opcja c), czyli rozłożenie tej części zadłużenia, na której
    >spłatę brakuje, na raty, jest wg mnie najlepsza.

    OIDP - Citi mial niezbyt korzystne zapisy ... ale jak kogos
    przycisnie, to trzeba.

    >Tak czy siak od pożyczonej ponad GP sumy zapłacisz te 10% rocznie
    >(tyle samo co za KO - przyjmując oczywiście, że masz propozycję
    >rozłożenia bez prowizji i opłat miesięcznych - >możesz sobie
    >sprawdzić w ST citka) - ale nie zapłacisz odsetek za tą część
    >wyciągu, którą spłacisz (a zapłaciłbyś w wariancie a) - oraz nie
    >musisz utrzymywać KO, co wiąże się przede >wszystkim z corocznymi
    >opłatami za odnowienie KO.

    Dokladnie.
    No i ... skoro oni tak dzwonia i namawiaja, to na pewno na tym
    zarabiaja :-P

    >Inna sprawa, że biorąc KK nie powinno się wpadać w dług - choć to
    >niełatwe - tylko robić tak, że wydajesz KK te średnie miesięczne
    >wydatki - a jednocześnie tą samą sumę odkładasz na osobne konto.

    Jak najbardziej tak najlepiej ... ale jak sam piszesz - czasem
    "nielatwe".
    No i to jest nasze podejscie, za oceanem podejscie inne - masz KK to
    wydawaj, splacisz potem :-P

    Citi dobrze wie, ze trzeba klienta namowic na wydatki, wiekszy limit,
    moze wlasnie zmienic KK na kredyt ratalny ... zeby klient sie jeszcze
    bardziej zadluzyl :-)

    Ale Piotrowi chyba przy okazji chodzi o drugi limit.

    No i czy to nie Ty pisales, ze lepsze dwie KK o innych terminach
    splaty ? GP sie istotnie wydluza :-)

    J.