eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-22 17:54:52
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-22 o 14:31, J.F. pisze:

    > Ale Piotrowi chyba przy okazji chodzi o drugi limit.

    Nie.

    > No i czy to nie Ty pisales, ze lepsze dwie KK o innych terminach splaty

    Dlatego jak namawiali to mówiłem, że ma się zgadzać, ale na nadmiar
    wymogów reagujemy asertywnie :)
    Widziałem tu informacje o promocjach KK Citka wiele razy, ale jak
    zaglądałem do regulaminu to mnie odstraszał.
    Jak w morele wyskoczyła mi oferta, że dają 4 stówy do samodzielnego
    zdecydowania co potrzebuję to się (bez przekonania) zdecydowałem
    spróbować. Oczywiście w maju/czerwcu, gdy akceptują PITa.
    Jak przedstawili co im brakuje to napisałem, że nie dam i po kilku
    dniach zadzwonili, że jednak mi dadzą KK, ale limit mi obniżyli z 17 do 15.
    Pozwoliło mi to zrezygnować z KK w mBanku, gdzie musiałem kombinować aby
    wyrobić tyle w roku co trzeba na zwolnienie z rocznych opłat.
    Konsekwencją była też rezygnacja z debetówki mBanku. Dlatego
    postanowiłem, że konto w Citku też sobie otworzę (żeby jakąkolwiek
    debetówkę jednak mieć), ale nie od razu, tylko jak będzie jakaś promocja.
    P.G.