eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-22 13:26:35
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I dlatego może być to o wiele lepsze rozwiązanie dla "świętego spokoju" w razie
    nagłej potrzeby

    To nie załatwia nagłej potrzeby. Wymagałoby przewidywania sytuacji z
    dużym wyprzedzeniem.
    Potrzeba pojawia się jak ma się spłacić karta żony (wszystkie nasze
    wydatki na utrzymanie) - bywa np. 8k.
    Citi wielokrotnie zawracało głowę, że chcą dać żonie KK, ale nie
    wystarczająco mocno chcieli (wspólnicy nie wyrażają zgody na
    udostępnianie wszystkich danych których oni by sobie chcieli).
    Ja dostałem mimo, że odmówiłem dostarczenia tych danych, ale może coś
    się u nich zmieniło.
    P.G.