eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
  • Data: 2019-10-22 17:39:45
    Temat: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie taką sytuację miałem na myśli - a moją propozycję należy porównywać z:
    > a) niepełną spłatą KK
    > b) pełną spłatą KK z KO
    >
    > Opcja a) może być lepsza albo gorsza niż b),

    Nigdy nie dochodziłem szczegółów, ale wydaje mi się, że z opcji a może
    być potem się trudno wygrzebać. Wolę nie sprawdzać.

    > w zależności od tego, ile do spłaty brakuje. > Ale opcja c), czyli rozłożenie tej
    części zadłużenia, na której
    spłatę brakuje, na raty, jest wg mnie najlepsza.
    > Tak czy siak od pożyczonej ponad GP sumy zapłacisz te 10% rocznie (tyle samo co za
    KO - przyjmując oczywiście, że masz propozycję rozłożenia bez prowizji i opłat
    miesięcznych - możesz sobie sprawdzić w ST citka)
    Wydawało mi się, że propozycje dotyczą wyzerowania tylko jednej z tych kwot.

    Wszystko fajnie jak z góry wiesz na co ile Ci będzie potrzeba.
    Przyjmij scenariusz - wszystko ci się zgadza, karta się spłaciła,
    chwilowo jesteś na granicy a tu dzwoni dziecko, że się przeprowadza i
    nowy wynajmujący chce dużą kaucję, bo poprzedni studenci mu zniszczyli,
    no i za miesiąc z góry.

    > Hmm, a żona też jest wspólnikiem?

    Tak.

    > Hmm, dodatkowa dla żony?
    Nie lubisz żadnych opłat, a to coś tam kosztuje :)
    P.G.