  • Data: 2018-03-26 13:55:46
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8d9e60af-313a-41ec-825c-f28132e5eda7@go
    oglegroups.com...
    W dniu niedziela, 25 marca 2018 16:30:33 UTC+2 użytkownik Dawid
    Rutkowski napisał:

    >Skad ten wniosek?

    >Stad że normalny człowiek nie weżmie karty z limkitem 50tys skoro
    >potrzebuje 5 tys
    >Ale ja truskawki cukrem i na bankowe "promocje" się nie daję złapać.

    Ale w czym problem ?
    Ten limit jest bezplatny, to moze sobie byc wysoki.

    A ile potrzebujesz ... zalezy do czego.
    Tak ogolnie bym po powiedzial ze dwukrotne gorne miesieczne wydatki,
    lub tyle, ile kiedys moze sie przydac - przyjdzie zaplacic np 2000$ za
    bilet lotniczy, to taki powinien byc.

    >Gdzie tu sens gdzie logika. Limit na 50tys, wykorzystujesz 5 tys,

    A gdzie sens ustawienia 5 tys, jesli czasem zdarza sie wydac 6 ?

    >Ciebie nie złapali póki co, ale większosć pewnie łąpią na ten lep.
    >Tych co KK spłacają w GP jest zdeydowana mniejszość z tego co wiem

    W USA to jakos inaczej wyglada, ale jesli u nas podobnie ... to widac
    klient potrzebuje takiego limitu, a ty mu bronisz ?

    >Dziwne hobby- zadłuzać się bez sensu dla bonusów. Ale jak tam kto
    >lubi, mnie nic do tego.

    A kto powiedzial, ze zadluzac ? Kolega przeciez wyraznie napisal, ze
    splaca w GP, a tu kolejna fajna promocja, a bank mowi "sorry, pan juz
    ma limity na kartach na 100 tys".
    Ze niewykorzystane, to ich nie obchodzi.

    Na szczescie banki oplaty za karty wprowadzaja, to sie ilosc
    minimalizuje w portfelu ... a i tak mam ich za duzo :-)

    >Trzeba było reklamacje pisac może pendriwa za 2 usd byś dostał
    >W drewnianym pudełku;)

    >Normalnie spytałbym "po co takie manewry robić?"

    Szczegolnie, jak sie wykorzystuje zero z tych kredytow :-)

    Ale moze lubi miec "prestizową karte".

    J.