  • Data: 2018-03-26 16:10:38
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z tymi ratami to niekoniecznie jest takie złe, ale oczywiście tylko wtedy, gdy masz
    ofertę specjalną, z zerową prowizją i bez dodatkowej opłaty miesięcznej - ja takie
    mam - bo standardowo w citku są złodziejskie warunki.
    Jedna sprawa to sytuacja, kiedy chce się wziąć kredyt - taki na raty jest lepszy niż
    "zwykły" w KK, bo nie blokuje możliwości robienia kolejnych zakupów.
    Druga to możliwość zrobienia "oscylatorka" - czy w citku, to by się trzeba było
    wczytać w regulamin, ale na forum mBanku pisali, że dla mBąkowych rozłożenie na raty
    powoduje wydłużenie GP o kolejny miesiąc. Nie analizowałem dokładnie, choć na pewno
    jest tak, że pierwsza rata wskakuje dopiero na kolejny wyciąg, a przed jego datą
    spłaty można spłacić całość kredytu - pytanie tylko, od kiedy naliczają się odsetki.