  • Data: 2018-03-26 17:54:38
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6d715406-ee97-4611-b231-65bde2743c8a@go
    oglegroups.com...
    >Z tymi ratami to niekoniecznie jest takie złe, ale oczywiście tylko
    >wtedy, gdy masz ofertę specjalną, z zerową prowizją i bez dodatkowej
    >opłaty miesięcznej - ja takie mam - bo standardowo w citku są
    >złodziejskie warunki.
    >Jedna sprawa to sytuacja, kiedy chce się wziąć kredyt - taki na raty
    >jest lepszy niż "zwykły" w KK, bo nie blokuje możliwości robienia
    >kolejnych zakupów.

    Jest druga sprawa - zmieniasz zadluzenie karty na kredyt - i znow
    mozesz splacac karte w GP bez odsetek.
    Oczywiscie placisz za kredyt - ale w sumie moze byc mniej ... tylko
    Citi ma ten kredyt na takich warunkach, ze pewnie wyjdzie wiecej.

    Tylko ... ciagle wychodzi na to, ze masz klopot ze splaceniem jednego
    zadluzenia, a chcesz sie zadluzac dalej :-)

    J.