  • Data: 2018-03-26 16:44:48
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale w jakim sensie dali więcej niż chciałeś?
    > Pytali się w ogóle, ile chcesz? Bo mnie nie.

    Może nieprecyzyjnie się wyraziłem.
    Pani w rozmowie (po wniosku w internecie) mówi (coś w stylu):
    - Według systemu będzie miał pan limit 17.
    - Nie chcę tyle - chcę tylko 5.
    - Nie mogę tego zmienić, ale pan może potem w systemie sobie obniżyć.
    - Dziwne, ale trudno - niech będzie.

    Po kilku dniach telefon, że analitykowi brakuje jakichś dokumentów.
    Ja na to mail, że w takim razie rezygnuję z karty.

    Po kilku dniach kolejna rozmowa:
    - Ok może pan dostać kartę, ale z obniżonym limitem do 15.
    - Fajnie, a że obniżony to mi rybka - już poprzednio mówiłem, że ja
    chciałbym tylko 5.
    - Tyle musi być, może pan potem w systemie zmienić.
    - To pamiętam :).

    Ja to zapamiętałem jako "dali więcej niż chciałem".
    Ale faktycznie "nie pytali" tylko ja mówiłem bez pytania :)

    W systemie we właściwościach karty koło kwoty przyznanego limitu mam
    klawisz 'Zmień'.
    A co się kryje pod klawiszem to nigdy nie zaglądałem.
    P.G.