  • Data: 2018-03-26 21:01:35
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2018 13:55:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale w czym problem ?
    > Ten limit jest bezplatny, to moze sobie byc wysoki.
    Ale po co?

    > A ile potrzebujesz ... zalezy do czego.
    > Tak ogolnie bym po powiedzial ze dwukrotne gorne miesieczne wydatki,
    > lub tyle, ile kiedys moze sie przydac - przyjdzie zaplacic np 2000$ za
    > bilet lotniczy, to taki powinien byc.

    Ile razy w życiu miałeś potrzebę płacenia 2000usd jednorazowo?

    > A gdzie sens ustawienia 5 tys, jesli czasem zdarza sie wydac 6 ?

    Jeśli wydajesz 6tys i potrzebujesz sie do tej kwoty zadłużyć to utaw 6tys. Bo po co
    wtedy ustawiać 60tys?

    > W USA to jakos inaczej wyglada, ale jesli u nas podobnie ... to widac
    > klient> potrzebuje takiego limitu, a ty mu bronisz ?
    nie bronie
    Nie widze jednak sensu w bezsensownym zadłużaniu się czy utrzynmaywania wysokich
    limitów. Jakieś przedłużenie meskiego ego?
    Szczerze mówiąc podejrzewam że to nie tylko sa wysokie limity ale w wiekszości
    przypadków wykorzystane wysokie limity.
    Ale nie mój cyrk w końcu

    > A kto powiedzial, ze zadluzac ? Kolega przeciez wyraznie napisal, ze
    > splaca w GP,
    No i na tej wersji ie zatrzymajmy- znaczy hobby takie bo ensu ani logiki tu nie ma.
    Taka nowa forma zbieractwa.

    > a tu kolejna fajna promocja, a bank mowi "sorry, pan juz
    > ma limity na kartach na 100 tys".
    I pendrive czy inny bon do Biedronki za 50zl poszedł się j...ć;)
    > Ze niewykorzystane, to ich nie obchodzi.
    Nawet się cieszą
    łatwiej złapać poza GP, trudniej przenieść- taka smycz do końca dni
    Skończy to ię w końcu comiesięczna spłatą "kwoty minimalnej" ew jak w Ameryce nie tak
    dawno. Któryś kolejny kandydat na prezydenta obieca pomoc "wysoko limitowcom" KNF cos
    tam zaostrzy, gazety będą miały o czym pisać

    > Na szczescie banki oplaty za karty wprowadzaja, to sie ilosc
    > minimalizuje w portfelu ... a i tak mam ich za duzo :-)

    Kwestia czasu jak "prowizje od przyznanego limitu" zaczną wprowadzać
    Najpierw tylko uwiązać musza klientów odpowiednio wysokimi limitami;)

    > Szczegolnie, jak sie wykorzystuje zero z tych kredytow :-)

    Jak zero to całkiem bez sensu
    Jak mniej jak zero(znaczy na minusie) to jeszcze gorzej

    > Ale moze lubi miec "prestizową karte".

    Pisałem wyżej- albo hobby albo przedłożenie męskości
    Na kajerki w biedrze to nie dziala- takim samym znudzonym wzrokiem patrza na
    "platynę" jak na zwykła
    Ale w takim Cocomo to pewnie platyna by większe zainteresowanie dam wywołała;)