  • Data: 2018-03-26 15:51:46
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 marca 2018 10:40:36 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > I to jest według mnie odpowiedź na pytanie dlaczego nie obetną i
    > dlaczego podwyższają - aby klientowi było trudniej przenieść się do
    > konkurencji.

    Coś w tym jest, bo nie dość, że załatwianie KK to czasem drogą przez mękę (może też
    tak utrudniają, żeby potem trudniej się było z taką wywalczoną kartą rozstać ;) to
    może braknąć limitu - a KNF zabronił uproszczonej procedury przenoszenia - tutaj
    jedynie żaba na stronie oszukuje, że można, a jak się chce spróbować, to nic z tego
    ;P

    Zastanawiam się, jaką rezerwę depozytów musi mieć bank na taki udzielony w końcu,
    choć jeszcze niewypłacony kredyt - ale wypłacony może być w każdej chwili (no, może 2
    dni na rozliczenie)? Jak to sobie liczyłem, to przy obecnym IF ta rezerwa musiałaby
    być naprawdę mała w stosunku %, żeby się to bankowi opłacało dla klienta
    niezadłużającego się (taaa, dziś pani z citka namawiająca na kredyt powiedziała w
    rozmowie, że "to bardzo dobrze, że spłacam całą kartę w GP" - gdyby nie trening, to
    bym parsknął ;).

    > Mi też dali więcej niż chciałem, ale podobno mogę sobie w systemie
    > obniżyć. Jak na razie (nieco ponad pół roku) nie chciało mi się sprawdzić :)

    Tego nie odnalazłem - jedynie możliwość wysłania wniosku o podwyższenie (ew. jak masz
    przygotowane na klik to o zatwierdzenie podwyższenia).
    Więc może w ST, ale trzeba napisać wiadomość.
    W db się nie dało przez ST - ale spokojnie dało się przez telefon, limit obniżony
    następnego dnia po przetwarzaniu nocnym, podobno do BIK wysyłają dane dwa razy w
    tygodniu - pytanie jeszcze, jak szybko BIK je u siebie udostępnia.

    Ale w jakim sensie dali więcej niż chciałeś?
    Pytali się w ogóle, ile chcesz? Bo mnie nie.