  • Data: 2018-03-26 16:17:16
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:b6555a97-ce79-4933-933f-b09c9fae1b71@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 26 marca 2018 10:40:36 UTC+2 użytkownik Piotr
    Gałka napisał:

    >Coś w tym jest, bo nie dość, że załatwianie KK to czasem drogą przez
    >mękę (może też tak utrudniają, żeby potem trudniej się było z taką
    >wywalczoną kartą rozstać ;)

    Nie przypominam sobie :-)

    Szczegolnie, ze ostatnio to oni do mnie dzwonia z oferta.

    >to może braknąć limitu - a KNF zabronił uproszczonej procedury
    >przenoszenia - tutaj jedynie żaba na stronie oszukuje, że można, a
    >jak się chce spróbować, to nic z tego ;P

    >Zastanawiam się, jaką rezerwę depozytów musi mieć bank na taki
    >udzielony w końcu, choć jeszcze niewypłacony kredyt
    >- ale wypłacony może być w każdej chwili (no, może 2 dni na
    >rozliczenie)?

    Mozliwe, ze nieduzą. Wyplacony moze byc w kazdej chwili - ale
    zazwyczaj nie bedzie, bo ludzie jakies drobne placa.
    Nawet jesli bedzie ... to przeciez te pieniadze nadal trafia na konto.
    Owszem ... w innym banku ... ale to trzeba zadbac o to, aby miec
    odpowiednia ilosc sklepow/firm wsrod klientow, to do naszego banku tez
    trafia.

    No ... jedni splacaja w GP, inni maja zadluzenie, inni wykorzystuja
    limit na maksa - a to znacza, ze kwota jest w miare stala, a zmiany
    niewielkie :-)

    >Jak to sobie liczyłem, to przy obecnym IF ta rezerwa musiałaby być
    >naprawdę mała w stosunku %,
    >żeby się to bankowi opłacało dla klienta niezadłużającego się
    >(taaa, dziś pani z citka namawiająca na kredyt powiedziała w
    >rozmowie, że "to bardzo dobrze, że spłacam całą kartę w GP" - gdyby
    >nie trening, to bym parsknął ;).

    Nie jest tak zle - przy obecnym wiborze 1.5%, to mamy 0.125%
    miesiecznie, nawet z niskim IF bank wychodzi na plus.

    >Ale w jakim sensie dali więcej niż chciałeś?
    >Pytali się w ogóle, ile chcesz? Bo mnie nie.

    Ja tez sobie nie przypominam.

    J.