  • Data: 2018-03-25 20:50:30
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 25 marca 2018 16:30:33 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Kris to mało wierzy w ludzi, może ma mało wiary w siebie?

    Skad ten wniosek?
    > Skąd pomysł, że z limitem ciągle jest się pod korek?

    Stad że normalny człowiek nie weżmie karty z limkitem 50tys skoro potrzebuje 5 tys
    Ale ja truskawki cukrem i na bankowe "promocje" się nie daję złapać.

    > Ja zwykle wykorzystuję max. 10% z 50k, które w sumie mam, i zawsze spłacam w GP, a
    to 5k leży na osobnym koncie.

    Gdzie tu sens gdzie logika. Limit na 50tys, wykorzystujesz 5 tys,

    > Więcej raz wykorzystałem jak płaciłem za wczasy.
    > I sam się dziwię bankom, że mi tych limitów nie obetną - ale widać tak też im się
    opłaca.

    Ciebie nie złapali póki co, ale większosć pewnie łąpią na ten lep.
    Tych co KK spłacają w GP jest zdeydowana mniejszość z tego co wiem

    > Jedyny minus to ew. zdolność kredytowa na wzięcie kolejnej karty - jeśli się jakaś
    promocyjna, czy też po prostu dobra, oferta pojawi dla "lepsiejsiej" karty z jakimiś
    fajnymi bonusami.

    Dziwne hobby- zadłuzać się bez sensu dla bonusów. Ale jak tam kto lubi, mnie nic do
    tego.
    >Np. milek nie chciał mi dać platyny, dla darmowości której wystarczy 5 pyknięć
    miesięcznie, bo minimalny limit 20k.

    Trzeba było reklamacje pisac może pendriwa za 2 usd byś dostał
    W drewnianym pudełku;)

    > Żaba też nie chciała podnieść limitu na 20k (zabrakło 1400 ;), żeby w >sumie było
    60k, więc na KK db, która idzie do rezerwy, zmniejszyłem do 10k.

    Normalnie spytałbym "po co takie manewry robić?"
    Ale to z normalnościa ma niewiele wspłnego, widać takie hobby masz
    I w sumie ok, nic mi do tego.