  • Data: 2018-03-25 16:30:31
    Temat: Re: Citek sobie żarty robi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris to mało wierzy w ludzi, może ma mało wiary w siebie?
    Skąd pomysł, że z limitem ciągle jest się pod korek?
    Ja zwykle wykorzystuję max. 10% z 50k, które w sumie mam, i zawsze spłacam w GP, a to
    5k leży na osobnym koncie.
    Więcej raz wykorzystałem jak płaciłem za wczasy.
    I sam się dziwię bankom, że mi tych limitów nie obetną - ale widać tak też im się
    opłaca.
    Jedyny minus to ew. zdolność kredytowa na wzięcie kolejnej karty - jeśli się jakaś
    promocyjna, czy też po prostu dobra, oferta pojawi dla "lepsiejsiej" karty z jakimiś
    fajnymi bonusami. Np. milek nie chciał mi dać platyny, dla darmowości której
    wystarczy 5 pyknięć miesięcznie, bo minimalny limit 20k.
    Żaba też nie chciała podnieść limitu na 20k (zabrakło 1400 ;), żeby w sumie było 60k,
    więc na KK db, która idzie do rezerwy, zmniejszyłem do 10k.